Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut suutelevat suu tiukassa supussa ja vain huulenpäillä kevyesti?

Vierailija
18.09.2021 |

En tajua. On valitettavasti nyt kokemusta tälla lailla suutelevasta ihmisestä suhteessa. En edes tiedä, voiko puhua suutelemisesta, jos se tarkoittaa sitä, että huulet ovat supussa ja kevyesti vain huulenpäillä annetaan pikkupusu. Ei edes ole kyse mistään moiskaisusta vaan jostain todella kliinisestä pusuttelusta. En käsitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuttelua se on eikä suutelua. Se on sellainen nopea intiimihetki. Niitä oikeita suuteloita sitten vaihdetaan paremmalla ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää limasta enkä varsinkaan halua kenenkään kieltä suuhuni. Yök. Pusuttelu riittää.

Vierailija
4/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityksesi haisee.

Vierailija
5/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengityksesi haisee.

Kuitenkaan kukaan muu ei ole vältellyt suutelemista, ja tuo samainen henkilö on itse kertonut inhoavansa esim. kielisuudelmia (kuulemma joku aiempi kumppani oli antanut kritiikkiä suutelemisesta). Joten en usko, että tämä pusuttelu oli vain minusta johtuva asia. Toki oman hengityksen hajua kannattaa tarkkailla ja hoidattaa mahdolliset ongelmat, ja itse toivoisinkin, että joku ilmaisee asian, mikäli sellainen ongelma on olemassa.

Vierailija
6/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sinulta HPV:ta, tietää että olet imenyt kulleja ja nuollut pilluja. Yök.

Vierailija
7/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naispuolista kaveria suutelivat keskenään välillä aina huvikseen ja todella riettaasti, kielet oli ulkona ja taisivat nuolla toistensa poskiakin. Olin vieressä muna turvoksissa. Pientä kiusoittelua!

Vierailija
8/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa suudella niin ei kai sitä muuta voi tehdä. Mulle on moni nainen sanonut että olen paras suutelija mitä heillä on ollut. Ja kyllä kielisuutelen. Pari naista on säikähtänyt kun kieli on tullut, mutta ovat sitten vastanneet siihen omalla kielellä. Näitä ei ilmeisesti ole koskaan aikaisemmin kielisuudeltu. Sitten on niitä naisia jotka ei muuten suutele kuin kielellä.

Vierailija
9/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelee suutaan karieksilta sun muilta? Yksi tuttu sai hengitysdödisbakteerin seurustelukumppaniltaan. Ei päässyt vuodessa eroon pahanhajuisesta hengityksestä.

Vierailija
10/10 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisin suutelukokemus oli varmaan tyyppi, jonka suuteleminen oli lähinnä sitä, että painoi o-muotoon supistetun avoimen suunsa mun suuta vasten. Ihan en ollut varma mitä olisi pitänyt tehdä. Nuolla ja tonguef*** niinku jotain persläpeä koska se siitä lähinnä tuli mieleen. Ei sillä että olisi asiasta kokemusta XDD

Muita hyviä, huonoja ja outoja åussailijoita on tullut vuosien varrella kokeiltua. Inhoan itse yleensä kielisuudelmia ja muuta kuolanvaihtoa, joten tiputan naamakuolaajat jatkosta armotta. Ihanin suutelukokemus kautta aikojen oli alle parikymppisenä ulkomailla. Siinä vain oli kaikki palaset paikallaan, kieltä myöten. Joskus kielisuudelmatkin on paikallaan ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi