Miksi ihmiset eivät enää välttele sosiaalisia kontakteja?
Kommentit (18)
Itse en ainakaan siksi, että on molemmat rokotteet ja olen seurannut sitä kuinka vähän rokotettuja on sairaalaan joutunut .
Myös läheisilläni on rokotukset.
Aloittaja ei vissiin hirveästi uutisia seuraa.
Ei kiinnosta korona. Eikä koronarokote.
Kaksi rokotetta ja samoin lähipiirillä. Siinä se, ei mitään syytä enää vältellä kontakteja.
Suurin osa porukasta on jo saanut rokotukset. Ei jaksa suojella enää rokottamattomia.
Nyt vasta onkin syytä vältellä jos ehdalla kamalla piikitetyt hönkivät piikkiprotsuja ja piikittömätkin sitten saavat niitä oireita
Pidän turvaväliä ainoastaan maskeihin, nenätikkuihin ja koerokotteisiin. Niitä ei tarveenä pysymiseen tosiaankaan tarvi, mutta ihmisyhteydetön elämä sairrastuttaa. Ei ihminen elä ainoastaan mammonasta vaan myös jokaisesta läpsystä jonka kaverin handusta olkaansa suap
Koko perheellä ja kaikilla läheisillä 2 rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Koko perheellä ja kaikilla läheisillä 2 rokotetta.
varaudu siihen että suositellaan vielä kuutta lisähötsiä
Olen jo saanut 2 rokotetta ja niin on myös oma lähipiiri ja harrastuskaveritkin.
En jaksa enää pitää maskia ja turvavälejä rokottamattomien takia. He ovat oman valintansa tehneet.
Koska olen rokotettu. En siis enää ole vakavan taudin riskissä. Yksinkertaista. Jos joku muu on päättänyt olla ottamatta rokotusta, ja pelkää saavansa vakavan koronan, niin ei se minun murheeni ole. Ihan oma valinta! Jos tehot näistä idiooteista ruuhkaantuu pahasti niin että joudutaan priorisoimaan, niin ilman muuta siinä tilanteessa rokottamattomien koronapotilaiden kuuluu olla jonon hännillä. Heille on tarjottu mahdollisuus suojautua, ja siitä he ovat kieltäytyneet, joten kantakoot sitten myös ne mahdolliset ikävätkin seuraukset.
Ihana jos joku pyyteettömästi on pitänyt maskeja suojellakseen tuntemattomia rokottamattomia.
Sopii epäillä...
Jos rokottamattomat pelkää nyt rokotettujen levittävän koronaa, niin sitten heidän kannattaa pysytellä kotona. Ihmiset on sen takia ottaneet ne rokotukset että voisivat elää vapaammin, ja niin tulee tapahtumaan.
Kaikki halukkaat on rokotettu. Ja ne loputhan selvästi ei välitä saako ne vakavan taudin vai ei, joten mitä väliä?
Ei minun ole tarvinnut pitkään aikaan vältellä mitää, koska olen saanut rokotteet. Jos nyt saan taudin, se on lievä. Menee siinä kuin tavallinen flunssakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki halukkaat on rokotettu. Ja ne loputhan selvästi ei välitä saako ne vakavan taudin vai ei, joten mitä väliä?
Tasan 1/3 yli 12-vuotiaista ei ole rokotettu kahta kertaa. Se ei taida olla vielä kaikki halukkaat.
Eihän idolinne ja johtajanne Sannakaan vältä. Baareissa käy.
Pstttt! Ihmiset eivät koskaan vältelleetkään sosiaalisia kontakteja.
Mutta tämähän on selvä trolli.