Parhaimmat dieettiohjeet?
Miten tiputtaa viisi kiloa mahdollisimman nopeasti? Olen nyt siinä tilanteessa, että minulla on n. 8kg ylipainoa (164cm/63kg), jonka haluaisin saada pois. Olen yrittänyt pikkuhiljaa, terveellisemmällä ruokavaliolla, mutta ei. Olen aiemmin tiputtanut 10kg ja se pysyi poissa viisi vuotta. Nyt raskauskilot siis kyseessä, "vauva" vain on jo 3v. Millä dieetillä olette onnistuneet?
Kommentit (9)
No ei siihen ole mitään oikotietä kuin jo kokeilemasi terveellinen elämäntapa. Syö vähemmän, järkevät annoskoot, älä anna mennä säästöliekille, kasviksia, vettä, sokerit pois tai minimiin ja tämä kaikki sinne korvien väliin. Ja kärsivällisyyttä! Kyllä ne kilot lähtee, niin kävi itselläkin mutta siinä meni aikaa. Eivät tosin ole tulleet takaisinkaan.
Jutalla laihduin 10 kiloa lyhyessä ajassa. Palasin normielämään ja meni puoli vuotta niin kilot olivat tulleet takaisin parin kilon korolla. En suosittele. Sillä laihtui kyllä mutta hyvin harva osaa ottaa siitä elämäntapaa.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:14"]
No ei siihen ole mitään oikotietä kuin jo kokeilemasi terveellinen elämäntapa. Syö vähemmän, järkevät annoskoot, älä anna mennä säästöliekille, kasviksia, vettä, sokerit pois tai minimiin ja tämä kaikki sinne korvien väliin. Ja kärsivällisyyttä! Kyllä ne kilot lähtee, niin kävi itselläkin mutta siinä meni aikaa. Eivät tosin ole tulleet takaisinkaan.
[/quote]
No ei ne minulla lähde. Olen niin lyhyt ja ylipainoa kuitenkin sen verran vähän, että kovin helposti vain pienentämällä annoskokoja en saa aikaiseksi niin suurta kalorivajetta, että 8kg tippuisi itsestään. Tarvitsen jotain extremeä nyt. Painon pitäminen samassa laihduttamisen jälkeen on kohdallani suht helppoa. AP
Ei se sen kummempaa ole kuin että kulutat enemmän mitä syöt.
Laske kalorit. Ihan oikeasti. Laihduttaminen on kylmää input-output-matematiikla.
Itse ostin kotiin ruokavaaan ja aloin punnita ruokani. Listasin ne kalotilaskuri.fi-sivulle. Toimii!
Itseni haluaisin tuohon sinun painoosi takaisin, nyt 82kg, 162cm... :D
Paastopäivät ja pidät huolen ettet seuraavana päivänä syö liikaa.
Jutta starttaa kohtapuoliin meilläkin. Se alkuperäinen ilmaisversio.
Onnea Jutalle, on tehnyt ihan mielettömän bisneksen diettiohjeillaan.
Jutan siperdieetti