Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kuvan naisesta antaa ylipolvensaappaiden käyttäminen?

Vierailija
02.11.2014 |

Ostin tämänkaltaiset mutta minua arveluttaa käyttää niitä koska miehet tuijottaa enkä haluaisi näyttää halvalta. Mitä te ajattelette kun näette jollakin tällaiset, yhdistettynä perus skinny-farkkuihin ja neuleeseen?

http://shop.nordstrom.com/s/michael-michael-kors-regina-over-the-knee-boot-women/3730948?origin=category-personalizedsort&contextualcategoryid=0&fashionColor=Dark+Caramel&resultback=2100&cm_sp=personalizedsort-_-browseresults-_-1_6_D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni ohi!! Miehenä en tajua koko halpana pitämis hommaa.

Vierailija
2/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat tyylikkäät, kun osaa vaan yhdistellä oikein. Eri asia jos laittaa vesirajaa hipovan mekon kanssa tuollaiset, mutta juuri farkkujen ja neuleen kanssa bueno :) omistan itsekin samankaltaiset kengät, ja täytyy myöntää että arkailen käyttää niitä juuri siksi että joku katsoo kieroon. Tänä talvena aion kuitenkin ottaa kengät käyttöön, sama mitä muut ajattelevat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan perus asulta eikä nuo näytä ns. huorasaappailta, joten älä turhaan murehdi.

Vierailija
4/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerran kävin kaupassa noiden kanssa niin tuntui että miehet katseli normaalia enemmän ja tuli jotenkin sellainen yliseksuaalinen/tyrkky olo, niinkuin kerjäisin huomiota.. Positiivistahan se kai vain on jos katsellaan mutta ujostuttaa :)

Joo minunkin mielestä noi on hienot juuri yhdisteltynä perusvaatteisiin. Olisi harmi jättää nuo kaapin perukoille!

ap

Vierailija
5/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne vähän sellaiset horatsusaappaat useiden mielestä. Tulee mieleen maksullinen nainen. Muu tyyli tietenkin ratkaisee, en kyllä laittaisi lyhyen hameen kanssa.

Vierailija
6/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo tuolla mallilla edes yllä polviin?

Vierailija
7/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriset otit?

Vierailija
8/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:29"]No kun kerran kävin kaupassa noiden kanssa niin tuntui että miehet katseli normaalia enemmän ja tuli jotenkin sellainen yliseksuaalinen/tyrkky olo, niinkuin kerjäisin huomiota.. Positiivistahan se kai vain on jos katsellaan mutta ujostuttaa :)

Joo minunkin mielestä noi on hienot juuri yhdisteltynä perusvaatteisiin. Olisi harmi jättää nuo kaapin perukoille!

ap
[/quote]
Luulivat varmaan kahluusaappaiksi.

Vierailija
9/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tuollaiset karamellin väriset kuin kuvassa ja mulla yltää vähän polven yli ainakin. Tolla mallilla on tosi pitkät jalat.

ap

Vierailija
10/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kengät. Tulee mieleen että itsevarma nainen pitää noita.

Vierailija
11/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs, arkeen sopiva malli. Ns. horatsusaappaissa on kapeampi korko ja mielellään vielä plattaripohja. Silti sellaisetkin ovat bilekäytössä ok. ja jopa lyhyen hameen kanssa.

Nuo yhdistettynä neuleeseen/tunikaan/bleiseriin ja farkkuihin/kapeisiin housuihin on siisti eikä mitenkään "horahtava" asu. Tuollaisessa asussa ei ole mitään syytä tuntea itseään halvaksi.

Vierailija
12/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat kengät. Mutta tosiaan minihameen kanssa näyttäisi halvalta. Kuvailemasi asun kanssa sopii hyvin:).

Vierailija
13/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa halvat! Siis hinnaltaan.

Vierailija
14/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollaset ole erityisen kiihottavat. Ole huoleti. 

Niiden pitää olla mustaa nahkaa, että ne on seksisaappaat.

Vierailija
15/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu yhdet ton tyyliset saappaat. Muu asu määrittelee miten "rohkeat" ovat. Farkkujen ja neuleen kanssa ei varmasti ole liian rohkeat. Mutta kyllähän ne saattaa katseet kääntää, korostavat kauniisti jalkoja ja antavat pituutta ja ylväyttä. Pidä vaan!

Vierailija
16/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipolvensaappaat, jotka ei kylläkään ulotu kuin säären yläosaan, kun olen pitkä. Saappaat ovat mustat ja niissä on aika matala korko. Käytän niitä ihan arkena esim. erilaisten mekkojen tai hameiden ja villatakkien kanssa, en ole ajatellut, että pitkävartiset saappaat olisivat jotenkin horatsut. Ehkä ne miehet luulee, että olet ostanut liian pitkät saappaat kun menevät polven yläpuolelle :)

Vierailija
17/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:32"]

No on ne vähän sellaiset horatsusaappaat useiden mielestä. Tulee mieleen maksullinen nainen. [/quote]

Juu siellä Perä-Juupajoen lestajunttilassa kaikki muut paitsi paskalta haisevat kumisaappaat tekevät naisesta huoran. 

Vierailija
18/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihmeessä kun ovat noin asiallisen näköiset :) Olen itse 176cm pitkä ja minulle tuommoiset saappaat ovat vain..noh tavan saappaat, eivät yllä polven yli :D 

Vierailija
19/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mokkasaappaat noin yleensäkään eivät kovin helposti näytä halvalta, eikä varsinkaan tuollaiset ruskeat. Näyttävät enemmän klassisilta.

Vierailija
20/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoramainen olemushan siitä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä