Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Rita Tainola?

Vierailija
02.11.2014 |

tuli tuosta julkkisketjusta mieleen. Kuka hän on, mistä tunnettu? naamasta en muista mistään leffasta, telkasta tms....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja joka haastattelee niitä straroja, kaikkia mahdollisia julkkiksia, mitä isompi, sitä parempi. Olisit toki voinu googlata tai jotain...

Vierailija
2/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:28"]Toimittaja joka haastattelee niitä straroja, kaikkia mahdollisia julkkiksia, mitä isompi, sitä parempi. Olisit toki voinu googlata tai jotain...
[/quote] ei tarvi googlettaa, avpalsta on wikipediaa varmempi tietolähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainola on myös Suomi-Qatar -seuran puheenjohtaja. Ritan Twitterissä on usein viestejä hänen matkoistaan Qatariin.

Vierailija
4/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä luulin että se on joku ulkomaankirjeenvaihtaja..

-ei ap

Vierailija
5/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis vaan toimittaja? ei mikään oikea julkkis siis. .

Vierailija
6/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:38"]

Jaa, minä luulin että se on joku ulkomaankirjeenvaihtaja..

-ei ap

[/quote]

No, Tainola on haastatellut mm. Muammar Gaddafia, joten ei hän pelkästään juorutoimittaja ole.

Jokainen voi olla Tainolasta ihan mitä mieltä vaan, mutta muistan lukeneeni yhdestä hänen haastattelustaan hänen sanoneen:

"Jokaisen ihmisen tapaaminen on aina kohokohta. Jokaista pitää kunnioittaa, oli se sitten malli tai presidentti tai Nobel-palkittu".

Ei yhtään pöllömmin sanottu.

Vierailija
7/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiohoro

Vierailija
8/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut, että on tosi ylimielisen oloinen. Pitääkö paikkaansa, onko täällä ketään hänet tavannutta?

Vierailija
9/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sillä hetkellä kovassa nosteessa olevien julkkisten nuoleskelun lisäksi myös kulloistakin haastateltavaansa aina täysillä mielistelevä toimittajan irvikuva.

Vierailija
10/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on loukkaus toimittajien ammattikuntaa kohtaan kutsua häntä toimittajaksi. Siis aivan tyhjäntoimittaja, jolla karsea maailmankuva eikä mitään terävin kynä penaalissa.

Vierailija
11/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvästi hän on myös av-mamma. Täällä on joskus ollut läpinäkyviä kehuketjuja ja taispa eksyä jo tähänkin :)

Vierailija
12/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainola on ylimielinen ja epäkohtlias " alempiaan" kohtaan. Nuoleskelija. On ollut kunnia keskustella puhelimitse useinkin rouvan kanssa. Aiemmin. Onneksi ei enää vuosikausiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi