Kuka on Rita Tainola?
tuli tuosta julkkisketjusta mieleen. Kuka hän on, mistä tunnettu? naamasta en muista mistään leffasta, telkasta tms....
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:28"]Toimittaja joka haastattelee niitä straroja, kaikkia mahdollisia julkkiksia, mitä isompi, sitä parempi. Olisit toki voinu googlata tai jotain...
[/quote] ei tarvi googlettaa, avpalsta on wikipediaa varmempi tietolähde.
Tainola on myös Suomi-Qatar -seuran puheenjohtaja. Ritan Twitterissä on usein viestejä hänen matkoistaan Qatariin.
Jaa, minä luulin että se on joku ulkomaankirjeenvaihtaja..
-ei ap
eli siis vaan toimittaja? ei mikään oikea julkkis siis. .
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:38"]
Jaa, minä luulin että se on joku ulkomaankirjeenvaihtaja..
-ei ap
[/quote]
No, Tainola on haastatellut mm. Muammar Gaddafia, joten ei hän pelkästään juorutoimittaja ole.
Jokainen voi olla Tainolasta ihan mitä mieltä vaan, mutta muistan lukeneeni yhdestä hänen haastattelustaan hänen sanoneen:
"Jokaisen ihmisen tapaaminen on aina kohokohta. Jokaista pitää kunnioittaa, oli se sitten malli tai presidentti tai Nobel-palkittu".
Ei yhtään pöllömmin sanottu.
Minä olen kuullut, että on tosi ylimielisen oloinen. Pitääkö paikkaansa, onko täällä ketään hänet tavannutta?
Juuri sillä hetkellä kovassa nosteessa olevien julkkisten nuoleskelun lisäksi myös kulloistakin haastateltavaansa aina täysillä mielistelevä toimittajan irvikuva.
Siis on loukkaus toimittajien ammattikuntaa kohtaan kutsua häntä toimittajaksi. Siis aivan tyhjäntoimittaja, jolla karsea maailmankuva eikä mitään terävin kynä penaalissa.
ja selvästi hän on myös av-mamma. Täällä on joskus ollut läpinäkyviä kehuketjuja ja taispa eksyä jo tähänkin :)
Tainola on ylimielinen ja epäkohtlias " alempiaan" kohtaan. Nuoleskelija. On ollut kunnia keskustella puhelimitse useinkin rouvan kanssa. Aiemmin. Onneksi ei enää vuosikausiin.
Toimittaja joka haastattelee niitä straroja, kaikkia mahdollisia julkkiksia, mitä isompi, sitä parempi. Olisit toki voinu googlata tai jotain...