Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säätö/pano tulee käymään huomenna kylässä, jännittää :S

Vierailija
25.10.2014 |

Ollaan tutustuttu viime kesänä juhlissa ja hypättiin heti humalapäissä petihommiin.Ollaan nähty tän jälkeen loppukesästä kun olin pari päivää tän miehen mökillä kaks päivää, yks päivä humalassa ja toinen päivä selvinpäin. Harrastettiin seksiä moneen kertaan ja monella tapaa.

nyt taas ollaan näkemässä, asutaan eri kaupungeissa ja mies tulossa sunnuntaipäivästä tänne ja jää yöksi. Ei nyt suoraan sanonut että tulee tänne harrastamaan seksiä mutta se nyt on selvää. Jännittää vaan nähdä selvinpäin ja että tulee mun asunnolle. En tiedä pitäiskö keksiä jotain ohjelmaa kun en tajunnut että tulee jo päivästä :S

Jännittää, apuaapuaa. Vinkkejä mitä tehdään? muutenkin jännittää toi seksin harrastaminen ja siihen siirtyminen selvinpäin semi tuntemattoman kanssa, tuleeko kiusallista tai onko vaikeeta saada touhut vauhtiin.  Kivaa perjaatteessa että seksiä tiedossa mutta ahdistaa kyl vähän etukäteen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrastaisi seksiä tuossa tilanteessa, kun se noin näyttää ahdistavan.

Vierailija
2/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se seksi ahdista vaan se mies jos sen kanssa on kiusallista tai tulee hiljaista tai ei oo mitään tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä humalapäissään antaa kaikille...

Vierailija
4/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:08"]

ei se seksi ahdista vaan se mies jos sen kanssa on kiusallista tai tulee hiljaista tai ei oo mitään tekemistä

[/quote]

Alatte sextaan ni tulee tekemistä  :D

Vierailija
5/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää syömässä jossain ensin.

Vierailija
6/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna humalassa kaikille :D toi on lähes ainoita irtosuhteita. Ja mitä väliä jos tykkään seksistä

Vierailija
7/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:57"]

en anna humalassa kaikille :D toi on lähes ainoita irtosuhteita. Ja mitä väliä jos tykkään seksistä

[/quote]

vituttaako olla pelkkä pillu miehille?

Vierailija
8/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:57"]

[/quote]

vituttaako olla pelkkä pillu miehille?

[/quote]

no se ei vaikuta mun elämään olenko jonkun mielestä pelkkä pillu vai en. ei mun hyvinvointi ja onnellisuus ole muiden ihmisten ajatuksista kiinni

Vierailija
9/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo pari lasia viiniä ennen kun tulee. kysy kun tulee että haluaako se tehdäjotain tai lähtee käymään jossain. tsemppiä :)

Vierailija
10/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heti ovella vastassa pelkässä aamutakissa, eipä tarvitse miettiä mitä tehdään/puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi