Kuka katsoo Downton Abbey-sarjaa?
Tulee siis tiistaisin joten ehkä on hiukan kummaa tehdä keskustelu näin sunnuntaina :)
Mutta siis itse ihastuin kyseiseen sarjaan vasta nyt syksyllä neljännen kauden uusintoja telkkarista katsellessani. Ja kun pari viikkoa sitten viides kausi alkoi pyöriä, olin onnesta soikeana!
Upea kartanomiljöö, hienoja pukuja ja nopeita juonenkäänteitä ja salaisuuksia :D
Kommentit (15)
Minä! Aivan ihana sarja! Jollaki tapaa "tylsä" mutta silti hurjan mielenkiintonen :D
Minä! Reissussa ollessa oli pakko käydä Highclere Castlessa joka on se "oikea" Downton Abbey. Ihana paikka!
Katson myös! :-)
On ollut jotenkin pettymys tää uusi kausi... Liekö olleet odotukset liian korkealla.
Katson kyllä :) Huomenna jo voi streamaa uusimman jakson ^^
Minä, olen katsonut jokaisen jakson. Siinä on mielenkiintoisia juonenkäänteitä, upea kartanomiljöö ja hyviä näyttelijöitä. Maggie Smith on aivan huikea, rautainen ammattilainen täyttää pian 80 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:30"]Vanha leskirouva on paras!
[/quote]
Sori, miinuspeukku lipsahti vahingossa!!! Piti näpätä positiivista!
En pidä yhtään lady Marysta, enkä siitä uudesta opettajattaresta jonka nimeä en nyt muista. Edithiä käy sääliksi ja jännitän että paljastuuko sen salaisuus muille.
Maryn monotoninen zombi-ääni on raivostuttava.
1. kausi oli hyvä. Sitten muuttui hienot puitteet omaavaksi saippuasarjaksi. Ja yllättäen näytteleminen/ohjaus alkoi ärsyttää. Töksähtelevää dialogia.
koko sarjassa ei suudeltu oikein, kaikki pusut olivat siveitä "huulet yhdessä" vanhojen elokuvien tyyliin. vain aloitusjakson "turkkilainen mies kuolee sänkyyn" tapauksessa oli vähän himoa ilmassa.
Minä. Olen katsonut kakki kaudet. Alkoi uusintana muutama vuosi sitten ekasta kaudesta ja siitä asti katsonut.