En ole ikinä nähnyt yhtäkään Vain elämää -jaksoa
Enkä big brotheria. Olenko ainoa? En ehtisi josvaikka haluaisinkin. En itse asiassa ehdi ollenkaan katsoa telkkaria.
outomamma.
Kommentit (15)
Et ole ainoa. Minä en lisäksi ole koskaan katsonut Salattuja elämiä.
Musiikki tai kotimaiset artistit ei ilmeisesti kiinnosta teitä?
En mäkään! Big brotheria oon joskus katsonut. Meillä ei oo telkkaria, ja Ruuti.fi ei jostain syystä oikein meillä toimi. Voisin kyllä katsoa, vaikuttaa ihan kiinnostavalta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:54"]Musiikki tai kotimaiset artistit ei ilmeisesti kiinnosta teitä?
[/quote]
Musiikki kiinnostaa, kotimaiset artistit ei.
En myöskään, en Vain elämää, bb tai Salkkareita. Olen joskus yrittänyt, mutta en jaksa minuuttiakaan. Onneksi ei tarvitsekaan.
Älä uhraa sekuntiakaan!! Pelkkää paskaa!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:54"]Musiikki tai kotimaiset artistit ei ilmeisesti kiinnosta teitä? [/quote] Musiikki kiinnostaa, kotimaiset artistit ei.
[/quote]
No, mitäs sitä sitten katsomaan.
En minäkään. Mutta olen myös varma siitä, että noiden telkkariohjelmien katsojissa on paljon sellaisia, jotka pitävät av:lla notkumista ajanhukkana.
Vain elämäätä en ole katsonut jaksoakaan, ei kiinnosta suomalaiset tusina-artistit näyttelemässä tunteikasta. Salkkareita katsoin joskus silloin kun se oli uusi juttu, silloin kun Eija Ahvon tytär oli siinä. BB:tä olen katsonut useana vuonna, se on tosi-tv:iden äiti, mutta viime vuosina kiinnostus lopahtanut. Lähinnä vanhojen aikojen muistoksi seuraan ohimennen joskus otsikoita ja toivon ettei kukaan vanha inhokki enää vahingossakaan näy ko. ohjelmassa ja extrassa. Hyvin ovat pysyneetkin poissa enimmäkseen.
Mä en katso mitään suomalaisia ohjelmia muutenkaan.
Katson paraikaa ekaa kertaa, koska Apulanta kiinnostaa. Ei tää huono ole kun päästää noi lässytykset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja dataa ja juo punkkua samalla.
BBtä olen nuoruudessa katellu mutta VE kuulostaa jotenkin niin kuivalta. En yhtään ymmärrä sen päälle. Tietty siis jos olisi mielenkiintoisia artisteja joiden musiikkia kuuntelisin niin voisin ehkä vilaista, mutta en kyllä näillä kokoonpanoilla.
en siis ole ainoa.
skool sille!
t. outomamma, jonka listaan tosiaan salkkaritkin pääsee, ja jolla outoa kyllä nyt on aikaa juoda Gnarly Head'ia ja olla av:lla kun lapset nukkuu.
en kans oo kattonu noita