Isäni haluaisi minun naivan….
Niin? Osaatteko ajatella itsenne isänne asemassa? Millaisen kumppanin hän olettaisi ja haluaisi teille suotavan?:D
Minun isä on vaatimaton, mutta miehen pitää olla töissä, perheestään huoltapitävä ja ei ainakaan vassari xD
Kommentit (13)
Ymmärrän. Täällä isänä en myöskään toivoisi sukuun vassari, vihreää tai persua. Muuten ei paljoa hetkauta puoluekanta, mutta ajatella pitäisi osata.
Äidilläni oli aina outoja toiveita. Isä ei koskaan maininnut asiasta.
Miehen joka ei petä ja käy töissä. Urheilee ja on kunnioittava minulle.
Naisen, joka osaa sanoa mielipiteensä. Olen aika kovaääninen ja itsepäinen. Isän mielestä miian kiltti ja hissukka nainen ei kestäisi kanssani. Ainakaan terveenä.
Joku oman ikäiseni, kunnollinen ja työtä pelkäämätön, ahkera mies jolle vaimo ja lapset on tärkeintä maailmassa.
Sivistynyt ja rauhallinen, ei öyhöttäjä mihinkään suuntaan.
Eli noissa asioissa samanlainen kuin isäni itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskoo, noi on sun omia toiveitasi.
Oikeasti isät haluaa vävypojasta mukavan ryyppykaverin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskoo, noi on sun omia toiveitasi.
Oikeasti isät haluaa vävypojasta mukavan ryyppykaverin.
Tämä on totta. Isä yritti juottaa heti vävykokelaan känniin. Vävyllä oli parempi viinapää.
Mieheni on työssäkäyvä ja taidealalta korkeakoulutettu vihervasemmistolainen. Hyvin tulevat isäni kanssa toimeen kun korkeakoulutus, vasemmistolainen ajatusmaailma ja naisten kunnioittaminen yhdistävät. Ovat kumpikin aika rauhallisia veikkoja, joita pitää tosissaan ärsyttää että suuttuvat. 🥰
Isällä oli outoja toiveita. Äiti ei koskaan maininnut asiasta.
Minä mainitsin.
No ei varmaan toiveet ole kovin korkealle asetetut eksien jäljiltä 😂 Toivoo varmaan lähinnä täysjärkistä, tavallista miestä.
Tavallista, rauhallista ja luotettavaa miestä.
Joo, kyllä.