PLIIS kertokaa mulle mitä hauskaa on Putouksen Lordi Lallyssa
Kommentit (16)
läski. se on hauskaa pikkulapsille ja vähämielisille
Haluun vilpittömästi tietää. Jokaisesta muusta hahmosta löytyy se joku juttu et vaikka omasta mielestä ei oo hauska niin ymmärrän miksu jonkun mielestä saattaa olla. Tossa Lordi Lallyssä ei oo mitään.
Mun mielestä lähinnä creepy ja hirvittävä.
Läskeille nauraminen on aina hauskaa.
Mua ainakin naurattaa, koska se on niin random. Mutta tunnustan kyllä, että mun huumorintaju on muutenkin vähän kyseenalainen. Ja oon vähämielinen ja lapsenmielinen. Ja se kuningasapinan ääni puhuttelee mua.
Kaikista huonoimmat on räppikakara ja hippi.
Hauskaa loordi Lalli ssa on nimi. Läskäri juoppolalli nimi.
Juurikin tuo pikkulasten suosio. Kertoo paljon siitä, miten suvaitsevia lapset ovat erinäköisiä kohtaan - erityisesti läskeys on lapsista ratkiriemukasta.
Nyt olisi vanhemmilla tuhannen taalan paikka pitää Lallya fanittaville lapsilleen pieni valistuspuhe erilaisuuden hyväksymisestä, mutta se on todennäköisesti turha toivo - läskilällättelijälapsilla on samanlaiset vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:25"]
Mua ainakin naurattaa, koska se on niin random. [/quote]
No tämä. Ne muut hahmot kuitenkin perustuvat ihmisten todellisiin ominaisuuksiin, Lally ei. Lally on satua.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:25"]
Mua ainakin naurattaa, koska se on niin random. [/quote]
No tämä. Ne muut hahmot kuitenkin perustuvat ihmisten todellisiin ominaisuuksiin, Lally ei. Lally on satua.
[/quote]
Lally on aivan omaa luokkaansa :) Taidetta.
Se räppärimikälie sen sijaan ihmetyttää - mikä idea/vitsi siinä on tai mikä siinä on hauskaa?
MInusta sympaattinen hahmo. Ei mtn ilkeilyä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:22"]
läski. se on hauskaa pikkulapsille ja vähämielisille
[/quote]
ja av-palstalaisille.
Ei mitään