Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 lapsen äiti RUOTSISTA,MINNE MUUTTASIN

01.09.2006 |

elämä on ihan kallellaan..myymme taloa..ja muutamme ihan mine vain..mitä ois ehdotuksia.

voisko alkaa iha " nollista" näin ison perhe kans uudessa maassa.

Suomeenha minä kovasti haaveilen,mutta mies ja lapset kun puhuvat vain Ruotsia.SIIS ASUMME NYT RUOTSISSA.

Norjaan olemme miettineet toisinaan,mieheni sukujuuret sieltä,muutoin myös hänellä kyl tekis mieli Saksan ja työkin voitais siirtää kait sinne helposti.

muuten Tanskssa kerran vietime lomaa,,ja aattelimme että sinnehän ois ihan mahtava muuttaa. mutta ehkäpä vain muutamme täällä,mutta ehdotuksia ja misä muita " äitejä ja lapsia asustaa jos muuttaisimme ,löytyskö uusia tuttuja:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomeenkin voi muuttaa, vaikka puhuu pelkästään ruotsia. Keski-Pohjamaalla on nk. sveska Österbotten, jossa pärjää paremmin ruotsilla kuin suomella. :-)

Vierailija
2/2 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta(unohtuikin aivan kysyy sitä että misä kunnissa ja kaupungeissa puhutaan Ruotsia Suomessa?minä ain vaa aattelen vaan Vaasa.

vaikka kyl luulen että ei se mun mies kuiteska muuta Suomeen,kerran jopa sitä Vaasaan muuttoo harkittii(sillo oli meillä vain 2 vai kolme lasta,en nyt ihan muista...mut kattelin sillo jopa tietokoneelta sille et vaihtas työpaikkaa/mutta se muutto ois paras mennä kuiteski nii että saman työn sisällä muuttas(scania)MISÄ MAISSA ois se ? mvh,fam,Andersson

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi