Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kypsennätte broilerin vauvan soseeseen?

Vierailija
02.11.2014 |

Kokeilin keittää, mutta jostain syystä broileri haisi niin ällöttävälle (ei ollut kuitenkaan vanhaa) ettei tullut mieleenkään tarjota sitä vauvalle.
Voiko tuossa keittämisessäkin tehdä virheitä? Olen kyllä tehnyt broilerikeittoa, mutta aina kypsentänyt lihan pannulla ensin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä keitin kaikki lihat..

Vierailija
2/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittelin sen juuresten ja mietojen mausteiden kanssa. Ei se mitenkään kamalalta haissut, lähinnä niille keittojuureksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keittämällä valmistin aikoinaan. Keitin kaiken (kanan/lihan, kasvikset, perunan/riisin/pastan) samassa kattilassa, soseutin ja laitoin minigrip pusseissa pakkaseen.

Vierailija
4/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina keittänyt pienessä vesimäärässä, enkä ole huomannut mitään ällöttävää hajua. Minusta keittämisessä ei voi tehdä mitään muuta olennaista virhettä kuin sen, että ei keitä broileria tarpeeksi kypsäksi. Tämä on helppo tarkitaa sillä, että leikkaa isoimmat palat paksuimmasta kohdasta kahtia ja tutkii, että ne eivät näytä missään kohdassa punaiselta.

Vierailija
5/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä olen keittänyt. Uunissakin voi kypsentää, uunivuokaan ja vettä hiukan astian pohjalle ettei kuivu. Jos vauva on jo syönyt tomaattia niin nesteenä voi käyttää myös tomaattimurskaa tai -mehua tai vaikka hedelmämehua jos on jo isompi vauva.

Vierailija
6/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keitän myös. Höyryttääkkin voi. Keitetty kana ei tosiaan kovin herkulliselle tuoksu :)