Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on laivalla töissä ravintolassa, saako ikkunahytin käyttöönsä?

Kunnioitettu sh
18.09.2021 |

Ei kai ketään voi pakottaa asumaan ikkunattomassa hytissä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko näihin kysymyksiin mutu-tuntumalla. Olen ollut itse töissä Itämerellä 15v ja tottakai minulla on aina ollut oma ikkunallinen hytti. Henkilökunnan hyteistä löytyy myös vakiovarusteina mm. TV ja jääkaappi. Hytin saa myös sisustaa mieleisekseen tekstiileillä ja sisustuselementeillä. Hytit ovatkin näin ollen erittäin viihtyisiä ja asujiensa näköisiä. Joskus aikoina ennen Estonian onnettomuutta, henkilökunta on asunut vesirajan alapuolella. Tänä päivänä se on laissa kielletty, olemmehan olennainen osa pelastautumisorganisaatiota. Henkilökunnan pitää olla välittömästi valmiudessa ja saatavilla tilanteen niin vaatiessa. Suomen lipun alla seilaavissa laivoissa henkilökunnan hyvinvoinnista pidetään huolta viranomaisten ja työnantajan puolesta. Älkää siis puhuko täällä paskaa asioista, joista teillä ei ole tietoa. Kiitos.

Onko privaattihytti kaikilla työntekijöillä vai vain ylemmillä?

Tämä riippuu laivasta. Olen eri kuin tuo yllä oleva kirjoittaja, mutta laivalla töissä. Olen ollut töissä sellaisissa laivoissa, jossa on jaetut hytit ja myöskin sellaisissa, jossa on omat. Päällystöllä on aina omat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla