Jos on laivalla töissä ravintolassa, saako ikkunahytin käyttöönsä?
Ei kai ketään voi pakottaa asumaan ikkunattomassa hytissä?
Kommentit (21)
Tuttava oli laivalla töissä. Sillä oli yhteishytti toisen kanssa. Ei ikkunaa. Siinä oli verhot sängyn ympärillä. (vuorotyön takia)
Kyl mun tietääkseni saa ikkunallisen hytin joka jaetaan toisen työntekijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä vesirajan alla ole mitään ikkunoita.
70-luvulla meillä oli matkustajina hytti, joka oli vesirajan alla ikkunallinen.
Ei kaikki matkustajatkaan saa ikkunallista joten, sori...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö kaloja?
Laivan kapteenilla on ikkunallinen hytti :)
Vierailija kirjoitti:
Tuttava oli laivalla töissä. Sillä oli yhteishytti toisen kanssa. Ei ikkunaa. Siinä oli verhot sängyn ympärillä. (vuorotyön takia)
Aika kamalaa, jos on parikin viikkoa putkeen töissä, eikä saa omaa hyttiä. Eikö tuon nyt pitäisi olla perusasia, että kun työaika päättyy, niin silloin pitää olla oma yksityinen paikka, missä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamalaa, jos on parikin viikkoa putkeen töissä, eikä saa omaa hyttiä. Eikö tuon nyt pitäisi olla perusasia, että kun työaika päättyy, niin silloin pitää olla oma yksityinen paikka, missä olla?
Niin jatkan vielä, että kyllä itse voisin hyvinkin kuvitella olevani laivalla töissä, mutta en missään tapauksessa niin, että joutuisin hyttini jakamaan toisen kanssa.
Hyvällä tuurilla saa ikkunan, mutta varmasti joku jakaa hytin kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuletitko hytin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuletitko hytin?
Tuuletus sujui hyvin, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Älkää vastatko näihin kysymyksiin mutu-tuntumalla. Olen ollut itse töissä Itämerellä 15v ja tottakai minulla on aina ollut oma ikkunallinen hytti. Henkilökunnan hyteistä löytyy myös vakiovarusteina mm. TV ja jääkaappi. Hytin saa myös sisustaa mieleisekseen tekstiileillä ja sisustuselementeillä. Hytit ovatkin näin ollen erittäin viihtyisiä ja asujiensa näköisiä. Joskus aikoina ennen Estonian onnettomuutta, henkilökunta on asunut vesirajan alapuolella. Tänä päivänä se on laissa kielletty, olemmehan olennainen osa pelastautumisorganisaatiota. Henkilökunnan pitää olla välittömästi valmiudessa ja saatavilla tilanteen niin vaatiessa. Suomen lipun alla seilaavissa laivoissa henkilökunnan hyvinvoinnista pidetään huolta viranomaisten ja työnantajan puolesta. Älkää siis puhuko täällä paskaa asioista, joista teillä ei ole tietoa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko näihin kysymyksiin mutu-tuntumalla. Olen ollut itse töissä Itämerellä 15v ja tottakai minulla on aina ollut oma ikkunallinen hytti. Henkilökunnan hyteistä löytyy myös vakiovarusteina mm. TV ja jääkaappi. Hytin saa myös sisustaa mieleisekseen tekstiileillä ja sisustuselementeillä. Hytit ovatkin näin ollen erittäin viihtyisiä ja asujiensa näköisiä. Joskus aikoina ennen Estonian onnettomuutta, henkilökunta on asunut vesirajan alapuolella. Tänä päivänä se on laissa kielletty, olemmehan olennainen osa pelastautumisorganisaatiota. Henkilökunnan pitää olla välittömästi valmiudessa ja saatavilla tilanteen niin vaatiessa. Suomen lipun alla seilaavissa laivoissa henkilökunnan hyvinvoinnista pidetään huolta viranomaisten ja työnantajan puolesta. Älkää siis puhuko täällä paskaa asioista, joista teillä ei ole tietoa. Kiitos.
Onko privaattihytti kaikilla työntekijöillä vai vain ylemmillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö kaloja?
Ei näkynyt kaloja, oli pimeää vettä, vaikka oli kesäkuu ja olin niin lapsellinen ja nolottaa edelleen, mutta vaadin, että vanhemmat vaihtaa hytin, kun pelkäsin, että se ikkuna hajoaa ja vettä alka tulla hyttiin. Valhemmat tosiaan vaihtoi hyttiä, kun ajattelivat varmaan, että heillä menee yö pilalle, jos minä pelkään ja en nuku.
Nolottaa kauheesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö kaloja?
Näkyy ja hyvällä tuurilla saattaa näkyä Leonardo Dicaprion ruumis