Mikä tuota Imettäjät-mainoksen tissiä vaivaa?
Kommentit (77)
Ruma on, kenellä on tuollainen rinta. Ikää on itsellänikin, mutta hirveän näköinen rinta. Eikö olisi parempaa kuvaa löytynyt.Laitetaan palautetta tuosta. Kenellä on noin epämuodostunut nänni, tai sairas`?
Ootte sekaisin, ihan normaali rinta. Laittakaa googlen kuvahakuun vaikka hakusana "breast", niin sivistytte.
Laitoin palautetta Ylelle, laittaka tekin. Rinta ei näytä terveeltä.
En varmasti katso tuota ohjelmaa jos siinä on tuollaisia tissejä, hyi yök. Mutta onpahan ohjelma saanut ainakin täällä keskustelua aikaan, joten mainos on tehnyt tehtävänsä JOTEN OTTAKAA SE PIRUN TISSI NYT POIS JO!!
Sinne pitää antaa Ylen sivuilla palautetta, että poistavat.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:49"]
Ootte sekaisin, ihan normaali rinta. Laittakaa googlen kuvahakuun vaikka hakusana "breast", niin sivistytte.
[/quote]
Katso kuvia rintasyöpää sairastavista, huomaat että kyseessä ei ole terve rinta.
Miksi tuo nänni näyttää irtonaiselle? Ihan kuin jokin puoliksi revennyt luomi.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:49"]
[/quote]Ei mulla ainakaan ole tuollaista. Ja neljä lasta imettänyt. Luulin ensin,että siinä on rusina kiinnitetty nänniin. Mutta onhan niitä nännejä monenlaisia.
Laittakaas nyt mobiilikäyttäjälle linkki tuohon kuvaan, ei mulla näy missään.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:05"]
Kiihottava ajatus.
M47
[/quote]Mikä tässä nyt kiihottaa taas kerran? Pistä polvesi koukkuun, laita polven päälle rusina, kuivattu luumu tai vaikka suklaakonvehti ja katso sitä - kiihotutko siitäkin?
Joilla adblock käytössä:
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:15"]
Laittakaas nyt mobiilikäyttäjälle linkki tuohon kuvaan, ei mulla näy missään.
[/quote]Laita asetuksista tietokoneversio niin johan lävähtää tissi eteesi kun sivu aukeaa.
No mun mobiilissa ainakin näkyy, tuossa sivun ylälaidassa. Ja oikein kaunis ja terveennäköinen rinta omiin ihan terveisiin rutjakkeisiini verrattuna :). Kyllä on oikeasti niin pimeää porukkaa tällä palstalla, että joka päivä sitä saa ihmetellä :)))
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 12:19"]Joilla adblock käytössä:
http://s1.adform.net/Banners/6102500/6102500.jpg?bv=2-403
[/quote]
Huh. Ihan kuin sieltä sisältä tunkisi joku mädäntynyt pala ulos.
Piti käydä täysversiossa katsomassa.. Täytyy kyllä myöntää että nännin nöpökkä on vähän erikoisen näköinen?
Piti ihan ottaa adblock pois käytöstä että näen tämän kohunännin. Ei olisi kannattanut, hyi helkkari. Näyttää nekroosiin menneeltä. Imetyksen ihania vaikutuksia sekin?