Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
e-pillerit-RASKAANA?
02.11.2014 |
syön Cezarette merkkisiä minipillereitä, koska "normaalit" e-pillerit aiheuttivat mm. raivokohtauksia ja rajua painonnousua. näissä ainoa tähän asti huomaamani haittavaikutus on finnit.. gynelogi myös kertoi, että näitä ei tarvitse ottaa kellontarkasti mikä on hyvä tälläiselle hattarapäälle! :D
olen syönyt näitä nyt 2 vuotta, ottanut yleensä aamukahvin kanssa mutta joskus vähän myöhemmin. nyt olen pelästynyt oireita, jotka milestäni voisivat viitata raskauteen : kunnon kuukautisia ei viime kuussa tullut vaan niukkaa tiputtelua, tissejä särkee, jatkuvasti panettaa & väsyttää.
onko kellää muulla pillerit pettäneet ilman mitään unohtelua, mahatautia tms?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ole itse kohtaloa kokenut, mutta vauvakammoinen kaverini onnistui olemaan raskausviikolla 15. Luuli vain lihovansa ja sitten raskaustesti näytti plussaa pillereistä huolimatta ja varhaisultrassa (en tiedä miksi meni, halusi ehkä abortoida tai sitten oli vaan utelias) oli meinannut tulla paskat housuun järkytyksestä.. Edes sterilisisaatio ei ole pommin varma ehkäisykeino. Jos et ihan oikeasti lasta tarvitse tähän tilanteeseen, niin tikuta minkä ikinä kerkeät. Sillähän se selviää.