Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän häntä, onko kokemuksia?

Vierailija
18.09.2021 |

Häpeän sukulaistani. Hän on näyttänyt muutaman vuoden aikana, että hän on lopulta todella ilkeä. En tiedä enää mitä tehdä asialle vai antaako olla. Ehkä on parempi vain antaa olla. Hän ei kuuntele ketään, ei arvosta ketään ja usein haukkuu kaikki. Olen alkanut hävetä hänen toimintaa, kun ei käytös ole yhtään tavallisen ihmisen toimintaa. Itse ei tietenkään näe itsessä mitään ongelmaa, vikaa. Ehkä jätän omaan arvoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois elämästäsi, tuollaiset ihmiset vie vaan omaa energiaa.

Vierailija
2/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kontaktit minimiin. Äläkä silloinkaan mene mukaan mihinkään negatiivisiin keskusteluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis näkyvä häntä niin ehkä se vähän hävettäis. Toisaalta se olis ihan kiva.

Vierailija
4/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tekemisissä, jos ei pakko. Itse päätin jättää yhden tuttavan sivuun ja hänen perheen. Hulluja ei tarvitse kuunnella. Antaa huutaa ihan omalle perheelle vaan. Jätä sivuun.

Vierailija
5/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini tuollainen. Vierailen hänen luonaan muutamia kertoja vuodessa, mutta soitot ja viestit olen laittanut estoon. Koskaan en mene sinne ilman että joku sisaruksistani yhtäaikaa siellä. Yleensä silloin ei tule niin paljon haukkumista. Hänellä mielenterveysongelmia, eikä saanut ja huolinut edes vähäistä psyykkistä apua.

Vierailija
6/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä homma, että nämä sairaat ihmiset eivät näe koskaan omassa toiminnassa mitään väärää, huonoa. Heillä ei ole yhtään empatiaa, eivät rakasta ketään, eivät välitä toisista ihmisistä. Surullisia ihmisiä ja mieluummin jättää heidät sivuun. Eivät he muutu, eivät koskaan. Pahempaa vain tulee.

Vierailija
7/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sekoilijan ja hän ei edes häpeile mitään omia toimia. Voi missä vain tehdä ja sanoa mitä vain hullua. Ei yhtään välitä vaikka olisi ihmisiä ympärillä. Huutaa ja haukkuu kenet haluaa ja sitten ihmettelee, että mitä hän on muka tehnyt. Poloinen puoliso vain ihmettele ja ei myöskään välitä mitään toisen toimista. Ovat antaneet hullun kuvan, mutta jos haluavat sitä, niin siinä vaan, antaa mennä vain.

Vierailija
8/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näe vikaa itsessään ja ainainen valitus "miksi mun luona ei kukaan käy". Suhteet , ne lyhyetkin loppuvat kuin seinään jos yhden kerran on vastaamatta puheluun. Kenelle soitit , miksi et vastaa , kuulustelu alkaa. Jos yrittää selittää "olin nokosilla"  herneet vedetään kuitenkin nenään. Miten nämä saa joka ikisen ihmissuhteensa sotkettua ja MIKSI?

Vierailija
9/9 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, ei voi tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän