Sinkku. Mitä teet tänään?
Kommentit (29)
Pitkästä aikaa ei ole mitään sovittuja menoja ja on vapaapäivä.
Heräilin hitaasti ja rauhassa, nousin joskus ysin jälkeen ja vein koiran kävelylle. Sitten ruokin koiran ja kissat ja tein aamupalaa ja laitoin kahvit tulemaan.
Nyt vaan olla möllöttelen ja rentoudun. Iltapäivällä menen käymään leffassa, yksin, kun oli joululippuja käyttämättä vielä. Illalla varmaan vähän siivoilen ja otan rennosti. Käyn ehkä saunassa. Ei sen kummempaa.
Eka hoito lähti ysiltä toka tulee kahdeltatoista kolmas etsitään baarista illalla.. sitten yöksi säädölle joka kuvittelee että se seurustelee kanssani. Aamulla nussasen sitä vielä kerran sitten ammapäivällä hommaan taas seurakunnan vanhaa käpyä parit kierrokset su illalla pidän taukoa ettei muna rasitu. Maanantaina töissä työkaveri haluaa vessassa kumminkin. Olen koko kylän höylä ja tiedän sen.. mut ei voi mitään. Kolme mukulaa oon ainakin tehnyt muiden miesten nimiin. Sellasta se on ku ukot ei suostu vaimoaan laittamaan kunnolla. Minä sitte hoitelen ku ehdin.
Vierailija kirjoitti:
Napostelen, keksin pyörän uudelleen, katson telkkaria.
Mikä vika nykypyörässä?
Parantelen migreeniä ja masennusta sohvalla. Pohdiskelen olemassaoloni tarkoitusta.
Varmaan kotona herkuttelen, niinkuin aina.
Parannun flunssasta, pesen pyykkiä, pelaan tietokoneella. Ehkä palautan jonkun koulutyön, jos jaksan. Pitäisi etsiskellä figut huomista peliä varten. Arvon, että joko kehtaa laittaa viestiä viime viikonloppuna tavatulle kivanoloiselle miehelle, vaikka ei ole mitään sen kummempaa asiaa eikä hajuakaan milloin voitaisiin vaikka kahvitella, kun en tiedä vielä työvuoroja. Ahdistun siitä että taas on kaikki niin hankalaa. Ulkona sataa, jos vaikka nukkuisin tämänkin päivän, niin ehkä tuo flunssa oikeasti pysyisikin poissa.
Älkää ihan oikeasti kulkeko tuolla ja levittäkö pikkuflunssaakaan muihin! Tässä on nyt oltu viikko saikulla pikku flunssan takia, koska elintarvikeala.
Vietän koko viikonlopun iskän&äiskän kanssa ❤️ T. keski-ikäinen
Aika pitkälti tää, mutta kuuntelen äänikirjaa.