Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puhelimen ilmoitusnäytöllä lukee että Facen Messengerissä on viesti henkilöltä X, niin onko se viesti luettu?

Vierailija
18.09.2021 |

Tyhmä kyssä mut jos puhelimen ilmoituksissa näkyy ilmoitus että on tullut viesti Markulta, näkyykö puhelimen ilmoitus vaikka olisi itse sovelluksessa lukenut viestin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luettu. Ja eihän se viesti välttämättä edes näy kokonaan ilmoitusnäytöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehesi kanssa yhdessä, jos et edes uskalla kysyä onko se vastannut Liisan Facebook-viesteihin? Ei se sulle sen miehen puhelimen ilmoituksia pälyämällä ratkea, onko se Liisaan ihastunut vai ei. Kysy siltä.

Vierailija
4/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet miehesi kanssa yhdessä, jos et edes uskalla kysyä onko se vastannut Liisan Facebook-viesteihin? Ei se sulle sen miehen puhelimen ilmoituksia pälyämällä ratkea, onko se Liisaan ihastunut vai ei. Kysy siltä.

Minun nykyinen mieheni ei (tietääkseni) ole pettänyt minua, mutta mulla on ollut ex joka ei olisi ikinä tunnustanut pettämistään ellei se naisosapuoli olisi pistänyt minulle viestiä ja kertonut missä mennään. Nykyinen mieskin on sen oloinen että jos jotain olisi, ei pelkkä "mulla on fiilis" riitä kertomaan jos on jotain kerrottavaa

Vierailija
5/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luettu. Ja eihän se viesti välttämättä edes näy kokonaan ilmoitusnäytöllä.

Mitä jos on kaksi puhelinta, ja lukee 1 puhelimella viestin niin jääkö 2 puhelimeen ilmoitus näkyviin?

Vierailija
6/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on kaksi puhelinta, ja lukee 1 puhelimella viestin niin jääkö 2 puhelimeen ilmoitus näkyviin?

Pääasiassa ei, mutta joskus ne lagaa.

Vierailija
7/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa ei, mutta joskus ne lagaa.

Kiitos. Ehkä teen kärpäsestä Härkösen nyt vain

Vierailija
8/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luettu. Muista olla myös ajattelematta vastausta lukiessasi viestin. Lähtee muuten automaattisena viestin lähettäjälle.

Vierailija
9/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luettu. Muista olla myös ajattelematta vastausta lukiessasi viestin. Lähtee muuten automaattisena viestin lähettäjälle.

Sulla taitaa olla kokemusta tästä? 🤣

Vierailija
10/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitettu ei luettu.

Vierailija
11/11 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa: jos Messengerissä on ollut paikalla esim 1h sitten tarkoittaako se että on ollut mesessä, vai esim vaan selannut facea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan