Lue keskustelun säännöt.
Lidlin juustot!!! Gouda oli kuivunut reunoista, Cheddar oli homeessa!
17.09.2021 |
Päiväystä oli molemmissa vaikka kuinka jäljellä. Muilla ollut vastaavia kokemuksia Lidlin juustojen kanssa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhien ongelmat
Minä ostan ruokani Stockmannin Herkusta,kun satun asumaan vieressä. Hintoja en katsele.
Noissa herkuissa ei vaihdu tuotteet samaan tahtiin kuin Lidlissä missä menekki on suuri. Ei siellä vanhaa ole myynnissä, kierto on nopea. Juustot siellä on todella hyvät hintalaatu suhteeltaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Useita homeisia juustoja olen Lidlin hyllystä bongannut. Myyjää ei asia juurikaan kiinnostanut. Sen jälkeen olen katsonut tarkkaan minkä juuston sieltä ostan.
Tässä tarinaa omasta kokemuksesta homeisesta juustosta. Ystäväni oli kehunut erään ranskalaisen juuston makua. Myöhemmin pyysin, että mieheni kävisi ostamassa tätä tomme de savoie -nimistä juustoa Hakaniemen hallista. Kun kotona avasin paketin, luulin saaneeni palan homeen kuorruttamaa betonista navetanlattiaa, hajukin oli sama. En voinut koskeakaan siihen. Käskin mieheni heti pakata juuston takaisin käärepapareihin.
Mietin mitä tehdä. Muistin naapurini, joka matkusteli ennen korona-aikaa usein Ranskassa. Tiesin, että hänellä oli syntymäpäivät. Sain idean, että lahjoitan juuston ja kerran Tallinnan laivalla käteen tarttuneen mondeuse-viinipullon naapuriin. Tämän pullon kyljessä oli sama vaakuna kuin juuston etiketissä. Myöhemmin hän kiitteli vuolaasti. Nyt hän on luulee, että olen hienostunut kulinaristi. Olen nyt pulassa. Tunnen juustoista edamin, emmentalin ja oltermannin. Mitä tehdä?