Mistä voisi komea, fiksu ja mukava 35vee sinkkumies saada petiseuraa?
Baareissa kun ei saa käydä, ja tinderissä on 8 miestä yhtä naistan kohtaan...ei ole mukava kärvistellä puutteessa
Kommentit (11)
Mä saan ainakin Tinderistä enkä ole mitenkään poikkeuksellisen komea
M30
Suosittelen opiskelijabileitä. Siellä ainain nuoret opiskelijanaiset himoitsevat kokeneempia ja itsevarmempia 30-35v miehiä.
Mä tulen mielelläni sun petiseuraksi.
T. Esko 75 v
Ja jos olet komea niin kyllä tinderissä vientiä on kun tykkäät kaikista. Oletko nirso vai tekikö sitä pillua mieli?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen opiskelijabileitä. Siellä ainain nuoret opiskelijanaiset himoitsevat kokeneempia ja itsevarmempia 30-35v miehiä.
Tämmöisiä limaisia setämiehiä pyörii pipainkiilto silmissä opiskelijabileissä tarjoamassa sidukkaa haalarityttösille. Vastenmielisiä
T. Baarissa keikkaa tekevä
No ihan mistä vaan.
Hyvännäköinen 35v ihminen saa todella helposti seksiä niin nuoremmilta, vanhemmilta kuin omanikäisiltäkin.
Miten tuo voi olla noin vaikeaa? Jos mun ikäiselläkin (paljon sua vanhempi) olis ollut vientiä joka kerta kun baariin tai viinimeissuille oon erehtyny.
Parhaat naiset on jo naimisissa komean, fiksun ja mukavan 35vee miehen kanssa. Joten eivät kaipaa petiseuraa.
Otan kullisi suuhuni ja lutkutan kuin lutkutit utarettani vauvana. Levitän sormillani vittuani ja sormetan itseni kosteaksi yhdyntäämme varten. Rakastan sinua poikani, mitä vain vuoksesi. Kun aloitimme leikkimme ollessasi teini emme ajatelleet sen kestävän kuin muutaman kerran, mutta nyt eroottinen rakkautemme on kestänyt jo vuosia.
Kait nyt baareissa saa käydä?!?!