Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön. kysyttävää?

Vierailija
01.11.2014 |

Niih.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihmiselle työ kelpaa, niin paskantakoon pystyyn ja kuolkoon kontilleen. Sanoi meidän muori.

Vierailija
2/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:03"]

Jos ei ihmiselle työ kelpaa, niin paskantakoon pystyyn ja kuolkoon kontilleen. Sanoi meidän muori.

[/quote]

Olipa typerä vastaus, olisko jotain eroa sillä että on työtön, ja sillä että on kieltäytynyt työstä??? Tosin aloituskin on sadas samasta aiheesta, tänä vuonna, ja tuon niih on erittäin typerää kielenkäyttöä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:03"]

[/quote]

Olipa typerä vastaus, olisko jotain eroa sillä että on työtön, ja sillä että on kieltäytynyt työstä??? Tosin aloituskin on sadas samasta aiheesta, tänä vuonna, ja tuon niih on erittäin typerää kielenkäyttöä...
[/quote]

Juu, en töihin mene kuuna päivänä. Ap

Vierailija
4/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö sun perhe/ystävät/tutravat jne aina tavatessasi sinut että : Jokos on löytyny työtä?
.
Nimettäin mä oon työtön kanssa (tosin ei vapaasta tahdostani. En vaan oo saanu duunia mistään vaikka yli 20 paikkaa oon hakenu) ja mua ärsyttää niin tollanen kysely että mites työrintamalle??

Vierailija
5/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:29"]Kyseleekö sun perhe/ystävät/tutravat jne aina tavatessasi sinut että : Jokos on löytyny työtä?
.
Nimettäin mä oon työtön kanssa (tosin ei vapaasta tahdostani. En vaan oo saanu duunia mistään vaikka yli 20 paikkaa oon hakenu) ja mua ärsyttää niin tollanen kysely että mites työrintamalle??
[/quote]

kyllä kysyvät. Kusetan että olen raksalla tekemässä pimeetä hommaa. Vitut!

Vierailija
6/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaanko sinuakin saamattomaksi lehmäksi täällä palstalla yleensä, kun töitä ei vain saa? :)

Vierailija
7/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:59"]

Haukutaanko sinuakin saamattomaksi lehmäksi täällä palstalla yleensä, kun töitä ei vain saa? :)

[/quote]

Maailma on täynnä tekemätöntä työtä. Eikun hommiin.

Vierailija
8/8 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:08"]

Maailma on täynnä tekemätöntä työtä. Eikun hommiin.

[/quote]

Ei ole. Työn määrä vähenee koko ajan - ihan kaikkialla maailmassa.