Mistä voisi johtua kun on itsetuhoisia ajatuksia, vaikka olisi "hyvä" päivä?
Kärsin masennuksesta. Itsetuhoiset ajatukset ovat olleet vahvasti läsnä. Nyt mulla on ollut ihan ok päivä, niin oli eilenkin. Silti mielessä pyörii nuo samat itsetuhoiset ajatukset, siis vaikka ei edes ahdista, ja on ajoittain ihan hauskaakin?? Vai onko mulla ollut niin pitkään alakuloinen olo, että se tuntuu jo ns. normaalilta olotilalta? Vai onko mun vaan vaikea hyväksyä, että jotkut päivät ei olekaan niin kamalia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoneista
En tiedä kommentoitko tämän tosissaan, mutta olen siis tällä hetkellä uskossa, ja aloin nyt pohtimaan voisiko tuo oikeasti olla totta. Mua kiinnosti jossain vaiheessa saatananpalvonta ja tein typeriä juttuja. Ap
Saattaa olla, että demoni on päässyt sisääsi. Suosittelisin käymään manaajan luona.
Mistä me voisimme sen tietää? Valoja päälle, teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoneista
En tiedä kommentoitko tämän tosissaan, mutta olen siis tällä hetkellä uskossa, ja aloin nyt pohtimaan voisiko tuo oikeasti olla totta. Mua kiinnosti jossain vaiheessa saatananpalvonta ja tein typeriä juttuja. Ap
Voi lapsi rakas, olet jo myynyt sielusi. Joudut kadotukseen ennemmin tai myöhemmin, eli sillä ei ole väliä milloin itsesi lopetat. Kannattiko?
Älä viitsi pelotella pahoinvoivaa teiniä. Haluatko aiheuttaa hänelle ahdistusta ihan tahallaan?
Vaikka teinit osaavat olla hölmöjä, en usko heidän pelkäävän olemattomia asioita. Sielu on tekotaiteellinen taideväline.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoneista
Voi lapsi rakas, olet jo myynyt sielusi. Joudut kadotukseen ennemmin tai myöhemmin, eli sillä ei ole väliä milloin itsesi lopetat. Kannattiko?
Älä viitsi pelotella pahoinvoivaa teiniä. Haluatko aiheuttaa hänelle ahdistusta ihan tahallaan?
Vaikka teinit osaavat olla hölmöjä, en usko heidän pelkäävän olemattomia asioita. Sielu on tekotaiteellinen taideväline.
-eri
Kyllä monet aikuisetkin uskovat sielun olemassaoloon.
lue ocd häiriöstä vaikka netistä.lääkitys ja terapia voi auttaa. rukoile esim kun ahdistaa niin saat ikävät ajatukset katki ja aloita positiivisiä harrastuksia, että saat muuta ajateltavaa.
masennus ja ocd eli pakko oireet on sairaus, ei tarvi pelätä ja rukous auttaa kaikis hengellisis pulmissa, lue raamattua jos hengelliset asiat kiinnostaa.
masennukses tärkeetä ettei eristäydy, vaan puhu ihmisille ja yritä tavata esim.omaa perhettä usein.