halloween helsingissä lapset
onko nyt viikonloppuna mitään hauskaa halloween menoa helsingissä?
itse ihan yllätyin kun lapset ( 9 &12) halusivat juhlia. kerjuulle en päästänyt niitä silti.
voinko vielä paikata tilannetta?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:33"]Pyhäinpäivänä 1.11. Dusk & Dawn muuttuu kauhujen sairaalaksi kun Halloween bileet valtaavat Helsingin keskustan kuumimman yökerhon.
Luvassa on teeman mukaista ilmettä sekä naamiaiset, joissa paras asu palkitaan viiden hengen VIP-illalla. Toki kaikkien naamioituneiden panos huomioidaan sillä, että sisään pääsee puoleen hintaan.
Hyytävästä musiikkitarjonnasta vastaavat yläkerrassa Milla Lehto, Illschnitzell sekä Miia Magia. Alakerran kauhukammion jytkeen tuovat ilmoille Michael Bia sekä Flink.
Pukeudu siis pahimpiisi ja suuntaa verenmaku suussa Dusk & Dawniin hyytävänä marraskuun ensimmäisenä yönä!
No siinä on oikein kauhukemut
"sä oot itse aika nolo, kun et osaa/viitsi edes ä:tä käyttää. tuksuako matkit? sen uskon. yhtä fiksulta vaikutat"
Koitas itse kirjoitella suomea kun maaratyt kirjaimet pitaa hakea tuosta omegasta, aika pian sita kyllastyy kirjoittelemaan vaikka"paattamattakaan", yrita itse ja tule sitten nimittelemaan, nincompoop.