Joko saa laittaa "jouluvalot" parvekkeelle?
Otsikossa tulikin kysymys. Joko saisi laittaa parvekkeelle jouluvalon, eli sellaisen kirkkaan valonauhan?
Kommentit (12)
Ei saa. Ekana adventtina tosiaan sitten vasta jouluvalot, koska siitä alkaa joulunaika. Tai voithan laittaa jo nyt, jos haluat ärsyttää naapureita.
Ei saa. Julkisivulautakunta antaa sakot.
Mulla on ollut kausivalot jo lähes kaksi kuukautta. Minusta on kiva, että laitetaan valoja vuoden pimeimpänä aikana. Jos valosi ovat todella jouluiset niin odottelisin vielä. Pelkkä neutraalinvärinen valonauha on minusta ok.
Ostin sarjan eilen mutta en ehkä vielä laita sitä ulos.
Laittakaa, näyttää ihanalta näin synkkänä aikana.
Kunhan muistat ottaa pois ennen juhannusta.
Minä laitoin jo syslomalla 2 viikkoa sitten. Ihana lila valoketju pimeyden keskellä.
Juu ehdottomasti nyt jo valot! Minä aloitin jo joululaulujen kuuntelunkin :)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:35"]
Kunhan muistat ottaa pois ennen juhannusta.
[/quote]
Tuossa on muuten oikeasti naapuritalon parvekkeella jouluvalot ympäri vuoden. Ja ne on aina päällä, myös juhannuksena. Sellainen kiva vihreä valokaapeli tsydeemi väännettynä kuusen muotoon..
Siis valot on vain kirkas led-valonauha, tämän tyylinen http://www.clasohlson.com/fi/LED-valosarja/36-4352
Ei mitään välkkyviä joulupukki- tai porohahmoja :) Ap
Täällä ollu viime syksystä lähtien terassilla valot. Vaaleat, ei missään nimessä värillisiä, ovat kaameita! Kesällä ja valoisana aikana tietenkään valot eivät olleet päällä, mutta nyt olleet varmaan 1.5 kuukauta päällä :) Eikä kukaan ole valittanut, tosin ohut metsäkaista edessä. Pimeällä on kiva, että ulkona on jotain valoa, omassa pihassakin eikä vain tiellä.
Joulunaika alkaa ensimmäisestä adventista. Eli ei vielä kuukauteen. Jos sinulla on jotain muita valosarjoja, jotka eivät ole ns. jouluisia, niin niitä voit tietysti laittaa.