Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö haaveilee bikini fitness harrastuksesta

Vierailija
01.11.2014 |

Asuu isällään ja isä suostuu maksamaan kaikki personal trainerit sun muut.. Mitä mieltä?
Tyttö harrastaa kilpaurheilua mutta sanojensa mukaan lopettaa vuoden vaihteessa. Ikää siis 16v..
En itse henk. koht. pidä hyvänä ideana

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii paljon arvostettavia luonteenpiirteitä.

Itsekuria,kurinalaisuutta,luonteenlujuutta, rutiineja.

Ei joka pojasta ja tytöstä ole siihen.

Vierailija
2/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi mieluummin keskustella tytön kanssa, miksi on tuohon pelleilyyn lähdössä mukaan, kuin vain suoraan kieltää. Tuskin tuo 16-vuotiaana enää fyysistä kehitystä haittaa, henkisen puolen kanssa voi olla toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi: käy ensin itsenäisesti salilla vuoden pari ja katotaan sitten kisailua. Pt: n voi palkata ihan ohjaamaan alkuun jos liikkeet on hakusessa. Uskoisin et kilpaurheilijalle tuos iässä on liikunnan perusteet kuitenkin tuttua juttua

Vierailija
4/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee helposti syömishäiriöksi.

Vierailija
5/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin keskustella sekä tyttären että isän kanssa. Ei varmastikaan terve laji, tyttö on vielä tosi nuori. Seuraavaksi tulevat silikonirinnat ym. toiveet, syömishäiriöönkin tuo johtaa tosi usein. Estä jos kykenet!

Vierailija
6/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein tervehenkinen harrastus mikään bikini fitness. Tähdätään kisoihin joita varten riudutetaan itseä että pääsee grillatun broilerin värisenä glitteribikineissä perse pystyssä poseeraamaan.

Vierailija
7/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada tyttö ymmärtämään, että sopulimainen käyttäytyminen iässä kuin iässä on vajaata käytöstä.

Vierailija
8/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa bodaamista vaan, niin kyllä tuloksia tulee. Kas näin.

https://howwerollfitness.files.wordpress.com/2013/09/gym-woman-small-37760.jpg

Vierailija
9/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma aikoo osallistua myös henkiseen valmennukseen jolla minimoi syömishäiriöriskin.. Tyttö on pitkä ja kehittynyt mutta uskon liian tiukan treenin ja ruokavalion silti haittaavan kehitystä!! Isän mielestä paasaan turhasta

Av

Vierailija
10/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha tilanne :/

Vierailija
11/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:21"]

Kuulemma aikoo osallistua myös henkiseen valmennukseen jolla minimoi syömishäiriöriskin.. Tyttö on pitkä ja kehittynyt mutta uskon liian tiukan treenin ja ruokavalion silti haittaavan kehitystä!! Isän mielestä paasaan turhasta Av

[/quote]

Isä on oikeassa.

Vierailija
12/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitäs oottaa vielä pari vuotta. Se on niin aikaavievä harrastus että kannattaisi koulu käydä loppuun, kyllä tota ehtii sit harrastaa :) ja oikeesti rankkaa, noin nuorelle ainakin. sit jos vielä sillon aikusempana kiinnostaa ja on varma että kestää sekä kroppa että mieli, ei kai mikään estä. :)

Vierailija
13/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin fitness-kropan, mutta bikini fitness-juttuun en mene mukaan, silareita, (oranssia) rusketusta, tai tekokynsiä en ole ottamassa. Olen treenannut jo 2v, ja se näkyy kropassa. Mutta anna kokeilla? Ei ole helppoa pitää niin tiukkaa kuuria päällä jatkuvaan, minä voisin ilman aamutreenejä herää seitsemän maissa aamuisin, mutta herään 4:30, että kerkeän vetää treenit ennen kouluun lähtöä. Jokaisesta nuoresta (tai edes aikuisesta) ei ole siihen. Jännää olla luokan timmein, vaikka olen ainoa tyttö :D t. 16v

Vierailija
14/14 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisakuntoon tähtäävä dieetti on aika karu. Ei mielestäni sovi vielä kehittyvälle nuorelle. Voi aiheuttaa kuukautishäiriöitä yms.

Salilla voi käydä muutenkin ja kehittää lihaksia. Mä en ymmärrä tota vimmaa päästä kisaamaan kuolleen oravan näköisenä. Ei ole kaunista.

Paljon kauniimpi on timmi, urheilullinen kroppa.