Miksi miehet syyttävät koko naissukupuolta kumppanin puutteesta?
Kommentit (14)
Minä en ainakaan ole naisia syyttänyt.
On tässä sen verran tavattu naisia, että päälinjat sukupuolsesta ovat selvinneet.
Ainahan te naiset syytätte kaikesta miehiä, kuten avauksestakin käy ilmi.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 07:38"]Minä en ainakaan ole naisia syyttänyt.
[/quote]
Enkä mä
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 07:40"]
On tässä sen verran tavattu naisia, että päälinjat sukupuolsesta ovat selvinneet.
Ainahan te naiset syytätte kaikesta miehiä, kuten avauksestakin käy ilmi.
t.mies
[/quote]
Melkoinen marttyyri.
Miehet on mielestään luomakunnan täydellisiä kruunuja, joten vika on pakko olla naisessa. Looginen päättelyketju.
Selvästi joitakin (ei kaikkia) miehiä ärsyttää ihan suunnattomasti, että naisilla on nykyisin länsimaissa itsenäinen asema. Niin katkeraa juttua on netissä nykyään liikkeellä nimenomaan miesten suunnalta, vaikka lukemattomilla naisillakaan ei ole kumppania (lukaanmukien minä itse).
Ei kenelläkään ole velvollisuutta olla hyypiön kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 07:43"]
Miehet on mielestään luomakunnan täydellisiä kruunuja, joten vika on pakko olla naisessa. Looginen päättelyketju.
[/quote]
Menikö sulla sukupuolet vahingossa sekaisin vai oletko uusi av:lla?
Miksi kaikki naiset aina yleistävät kaikki asiat yleisesti ottaen?
Ulkoiset attribuutiot. Ihmisten tulisi olla itselleen ja muille rehellisiä, vain siten pystyy parantamaan elämäänsä, ja ehkä löytämään sen oikean kumppanin.
Terveisin Mies
Samaa yleistämistä olen tavannut molempien sukupuolten taholta. Ehkä jopa enemmän naisten, vai onko tutunkuuloinen sananparsi "Miehet..." Tosin en kiellä sitä etteikö miesporukoissakin puhuttaisi naisista yleistävään sävyyn.
Ei kai nyt kukaan teidän tuntema mies niin teekään - ne on vain ne muutamat äänekkäät pyhävulvahullut jotka tällä palstalla pyörivät.
Miettikää miehiä vaikka työpaikallanne. Tuntuvatko edes samalta ihmislajilta kuin trollailevat palstalassukat? Ei niin.
Ehkä siksi kumppanin löytyminen on niin vaikeaa, koska joillekuille miehille kelpaisi kuka tahansa, ja kumppaniton nainen taas ei haluaisi olla vain se "ainoa, joka suostui". En ainakaan aloittaisi suhdetta miehen kanssa, joka sarjadeittailisi, eikä muistaisi mitä on minulle viestitellyt.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 08:48"]
Ehkä siksi kumppanin löytyminen on niin vaikeaa, koska joillekuille miehille kelpaisi kuka tahansa, ja kumppaniton nainen taas ei haluaisi olla vain se "ainoa, joka suostui". En ainakaan aloittaisi suhdetta miehen kanssa, joka sarjadeittailisi, eikä muistaisi mitä on minulle viestitellyt.
[/quote]
Nimenomaan pahimmille lassukoille ei kelpaa kuka tahansa nainen kumppaniksi (satunnainen seksi on eri asia). Yleensä juoksevat kaikkein tavoitelluimpien naisten perässä ja kun yksi tällainen on joskus antanut pakit, niin katkeroituvat iäksi.
En mä ketään syytä.
- mies