Miksi mies ei halua seksiä?
Tarjosin hetki sitten miehelle suihinottoa, ei kelvannut. Mies ei halua seksiä, ainakaan mun kanssa. Yleensä hoidan itseni illalla sohvalla kun mies on jo mennyt makuuhuoneeseen. En usko että toinen nainen olisi kuvioissa eli antakaa ehdotuksia miksi tilanne on tämä? Mies ei halua ja minä puutteessa...
Kommentit (12)
Oletko yrittänyt kysyä mieheltäsi?
Meillä vaimo on niin läski ja vastenmielinen ulkoisesti, etten vaan pysty. Kuvottaa suorastaan. Mielummin runkkaan ihan yksin.
Aina näitä tyhmiä seksiketjuja. Miksi? Seksi on tylsää ja vaivalloista, hikistä ällöttävää touhua. Lopettakaa koko touhu, niin elämässä on paljon muutakin kuin tämä turhanpäiväinen homma, josta täytyy joka ikisessä paikassa vouhottaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:33"]
Aina näitä tyhmiä seksiketjuja. Miksi? Seksi on tylsää ja vaivalloista, hikistä ällöttävää touhua. Lopettakaa koko touhu, niin elämässä on paljon muutakin kuin tämä turhanpäiväinen homma, josta täytyy joka ikisessä paikassa vouhottaa.
[/quote]
Mutta silti koit tarvetta vastata tähän ketjuun... Miksi ihmeessä!!?!
Miehet ovat oppineet feministien miesvihan pyhimmän opin, pihtaamisen. Sitä saa mitä tilaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:33"]
[/quote]
Olet itse siinnyt pyhästä hengestä? Päivi Räsänen linjoilla?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:52"]
Tarjosin hetki sitten miehelle suihinottoa, ei kelvannut. Mies ei halua seksiä, ainakaan mun kanssa. Yleensä hoidan itseni illalla sohvalla kun mies on jo mennyt makuuhuoneeseen. En usko että toinen nainen olisi kuvioissa eli antakaa ehdotuksia miksi tilanne on tämä? Mies ei halua ja minä puutteessa...
[/quote]
Runkkaa, ei tuollaisella tursaalla mitään teekään.
Huomiotoiko miestäsi, hieronnoilla, lahjoilla , kodinhoidossa?
Nämä neuvot miehille annetaan.
Feministien miesten lopullisen kuohitsemisen ensiaskeleiden tulokset näkyy ketjussa ;)
En tiedä.
Jos tietäisin, olisin kirjoittanut siitä kirjan ja tienannut paljon...
Ensin mies valitti, että olin lihonnut. --> laihdutin reippaasti (alle sen painon kuin tavatessa), silti mies ei halua :( Minä mietin eroa, kun omat halut hyrrää hulluna, mutta kaljamahaista miestä ei huvita polkaista vaimoa
Sama ongelma. Ollut jo monta vuotta. Seksiä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, jos oikein vonkuan. Jos puen jotain seksikästä ylle, sytytän kynttilöitä, jne niin mies vaan nauraa. Viimeksi ollut 6 kk sitten. Ei halailuja, ei suudelmia, ei mitään. En näe tässä enää mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:33"]Aina näitä tyhmiä seksiketjuja. Miksi? Seksi on tylsää ja vaivalloista, hikistä ällöttävää touhua. Lopettakaa koko touhu, niin elämässä on paljon muutakin kuin tämä turhanpäiväinen homma, josta täytyy joka ikisessä paikassa vouhottaa.
[/quote] no sinä et ole ainakaan saanut
No meillä sama... miehellä oli huono päivä töissä ja äiti sairaana. Ei siis seksiä minulle.