Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua seksiä?

Vierailija
31.10.2014 |

Tarjosin hetki sitten miehelle suihinottoa, ei kelvannut. Mies ei halua seksiä, ainakaan mun kanssa. Yleensä hoidan itseni illalla sohvalla kun mies on jo mennyt makuuhuoneeseen. En usko että toinen nainen olisi kuvioissa eli antakaa ehdotuksia miksi tilanne on tämä? Mies ei halua ja minä puutteessa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä sama... miehellä oli huono päivä töissä ja äiti sairaana. Ei siis seksiä minulle.

Vierailija
2/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt kysyä mieheltäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on niin läski ja vastenmielinen ulkoisesti, etten vaan pysty. Kuvottaa suorastaan. Mielummin runkkaan ihan yksin.

Vierailija
4/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä tyhmiä seksiketjuja. Miksi? Seksi on tylsää ja vaivalloista, hikistä ällöttävää touhua. Lopettakaa koko touhu, niin elämässä on paljon muutakin kuin tämä turhanpäiväinen homma, josta täytyy joka ikisessä paikassa vouhottaa.

Vierailija
5/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:33"]

Aina näitä tyhmiä seksiketjuja. Miksi? Seksi on tylsää ja vaivalloista, hikistä ällöttävää touhua. Lopettakaa koko touhu, niin elämässä on paljon muutakin kuin tämä turhanpäiväinen homma, josta täytyy joka ikisessä paikassa vouhottaa.

[/quote]

Mutta silti koit tarvetta vastata tähän ketjuun... Miksi ihmeessä!!?!

Vierailija
6/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat oppineet feministien miesvihan pyhimmän opin, pihtaamisen. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:33"]

[/quote]

Olet itse siinnyt pyhästä hengestä? Päivi Räsänen linjoilla?

Vierailija
8/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:52"]

Tarjosin hetki sitten miehelle suihinottoa, ei kelvannut. Mies ei halua seksiä, ainakaan mun kanssa. Yleensä hoidan itseni illalla sohvalla kun mies on jo mennyt makuuhuoneeseen. En usko että toinen nainen olisi kuvioissa eli antakaa ehdotuksia miksi tilanne on tämä? Mies ei halua ja minä puutteessa...

[/quote]

Runkkaa, ei tuollaisella tursaalla mitään teekään.

Huomiotoiko miestäsi, hieronnoilla, lahjoilla  , kodinhoidossa?

Nämä neuvot miehille annetaan.

Vierailija
9/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien miesten lopullisen kuohitsemisen ensiaskeleiden tulokset näkyy ketjussa ;)

Vierailija
10/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Jos tietäisin, olisin kirjoittanut siitä kirjan ja tienannut paljon...

Ensin mies valitti, että olin lihonnut. --> laihdutin reippaasti (alle sen painon kuin tavatessa), silti mies ei halua :( Minä mietin eroa, kun omat halut hyrrää hulluna, mutta kaljamahaista miestä ei huvita polkaista vaimoa

Vierailija
11/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Ollut jo monta vuotta. Seksiä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, jos oikein vonkuan. Jos puen jotain seksikästä ylle, sytytän kynttilöitä, jne niin mies vaan nauraa. Viimeksi ollut 6 kk sitten. Ei halailuja,  ei suudelmia, ei mitään. En näe tässä enää mitään järkeä.

Vierailija
12/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:33"]Aina näitä tyhmiä seksiketjuja. Miksi? Seksi on tylsää ja vaivalloista, hikistä ällöttävää touhua. Lopettakaa koko touhu, niin elämässä on paljon muutakin kuin tämä turhanpäiväinen homma, josta täytyy joka ikisessä paikassa vouhottaa.
[/quote] no sinä et ole ainakaan saanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme