Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen öisin sänkyni päädyssä kuolleen naisen, jonka silmät tuikkivat kuunvalossa

Vierailija
31.10.2014 |

Olen ollut kuumeessa viimeiset neljä päivää. Olen kova hourailemaan korkeassa kuumeessa, olen aina ollut. Lapsena näin hahmoja huoneen nurkassa, mutta se ei ollut pelottavaa. Kovassa kuumeessa minä vain sekoilen ja jälkeenpäin kauhistelen. Nyt hourailu on muuttunut. Olen kolmena yönä havahtunut omaan huutoitkuuni. Mieheni nukkuu samassa sängyssä ja tietää hourimisestani. Ensimmäisenä yönä nousin istumaan sängyssä ja katsoin eteeni. En oikein ymmärrä tilannetta. Pian huomaan jalkopäässä naisen, jolla on verestä takkuuntuneet mustat lyhyet hiukset ja kasvot veressä, silmät punaiset ja jotenkin tuikkivat. Hän on pää alaspäin sängyn päädyssä ja pitää päätään sängyllä, alakroppaa ei näy, paitsi hartiat. Hänellä on suu hieman auki. Hän vain tuijottaa. En osaa sanoa kuinka kauan tämä kestää, mutta pian havahdun huutooni kun tajuan säikähtää. Toisena yönä sama, mutta nainen oli lähempänä minua. Kolmantena yönä hän raapi hitaasti sängyn reunaa. En uskalla mennä nukkumaan tänään :( Onko näin sairas kuumehourailu normaalia, mistä johtuu? Kohtalotovereita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiiiiiiii! O___o minä varmaan olisin jo suljetulla osastolla

Vierailija
2/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin unihalvaus. Olet unessasi siinä sängyssä, ja saat käskeä itseäsi heräämään. Ja kun nukahdat, sama uni vain jatkuu. Ehkäpä ne näyt tulevat jostain alitajuisesta, joissain kulttuureissa unihalvaus ehkä selittää ne ufosieppaukset, joissain toisissa taas tapahtuu jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla unihalvausta muka, kun voin liikkua? Tiedän olevani hereillä ja tajuan, kun kävelen unissani. Ap

Vierailija
4/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa Halloweenia sullekin:)

Vierailija
5/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo nainen on oikeastaan tavallaan sinä itse. Jos se edustaa jotain sussa itsessäsi?

Vierailija
6/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sama hahmo oli just jossain japskikauhusarjakuvassa. WHERES MY BABYYYY!!!

Vierailija
7/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska Halloween-tarina. Lisää näitä.

Vierailija
8/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus selvästi, pelottavaa mutta ei kieli mistään mielenterveyden häiriöstä. Itselläni tulee niitä nimenomaan kun olen kipeänä, yliväsynyt, krapulassa tai tosi stressaantunut. Ensimmäisen kerran sain unihalvauksen 5-vuotiaana, näin kummallisia olentoja jotka pyörittelivät jotain pehmeitä isoja pyörylöitä minua kohti. Itse olen lopettanut kauhuleffojen katsomisen, niistä tulee valitettavasti oivallista matskua noihin yöllisiin kauhukokemuksiin. Jostain syystä mahallaan nukkuessa niitä on vähemmän kuin kyljellä tai selällä nukkuessa.

Vierailija
9/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa oikeasti toi sarjakuva. Googleen where's my baby comic. Ihan just tuo kuvailtu hahmo.

Vierailija
10/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo kutonen. Ties vaikka ap puhuisi totta. Itse olen kärsinyt erilaisista mielenterveysongelmista jo kauan ja koen tuollaisia harhoja. Silti en pelkää niitä enää oikeastaan koskaan. Niissä on usein logiikkaa. Joskus pystyn tavallaan kommunioimaan niiden kanssa, ja ymmärrän, että ne liittyvät muhun itseeni. Ihmisessä on paljon tukahdutettuja tunteita, haluja ja ajatuksia. Jos se on harha, se haluaa kertoa sulle jotain tärkeää. Alitajunnassasi on jotain tärkeää meneillään.

Vierailija
11/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa halloweenia! :)

Vierailija
12/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen ja yksitoista jatkaa edelleen... Joskus ainakin oma pääni on pannut mut käymään läpi omia pelkojani, ja olen oppinut ymmärtämään itseäni aika syvällisesti. Harhojen laadusta tiedän, missä mennään. Alitajunta on viisas. Se huomaa asioita, joita tietoinen mieli ei tajua. Näitä juttuja kannattaa miettiä. Ap:n kannattaa oikeastaan olla tyytyväinen, koska olet saanut tällaista tietoa jostain syvältä itsestäsi.

Henkimaailmaan toki uskon, mutta olisit varmaan huomannut muitakin ilmiöitä, jos olisi sellaisista kyse.

Vierailija
13/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollainen kun tuossa sarjakuvassa, kauhistus! Tuli vielä sellainen liikkuva kuva! Tällä näkemälläni naisella on punaiset silmät, siis sellaiset kun on itkenyt valtavasti. Vaikea selittää :/ Kai se on vain jotain valveunta, yleensä en itse muista hourailujani. Tähän nyt olen herännyt ja kuume on ollut tuolloin 39 ja vähän päälle. Miehenkin olen pelästyttänyt :D Halloweeninkin olen unohtanut tämän väsymyksen vuoksi, tämä toiminee kauhutarinana teille. Ap

Vierailija
14/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö nainen siis siltä, että sillä on paha olo? Voisiko se kuvastaa omaa pahaa oloasi jotenkin? Jotain toivottomuutta tai halua tulla jotenkin nähdyksi ja lohdutetuksi? Tää on tällaista spekulointia, mutta...

Vierailija
15/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain on ja katsoo minua, ei sen kummempaa. Ehkä se vain kuvastaa olotilaani jotenkin. Ap

Vierailija
16/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen myös kovassa kuumeessa harhoja ja valve sekoittuu uneen. Viimeksi näin kissan juoksemassa huoneesta toiseen. Mulla on kyllä kissa, mutta se nukkui mun vatsan päällä. Muita halluja on olleet seinien halkeilu ja pyörteilevät kuviot.

Vierailija
17/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaisin, että se on "vain" joku viesti alitajunnasta. Kai se voisi hyökätä, käydä päälle tai jotain, mutta ei tee niin kuitenkaan. Ehkä se haluaa vain näyttää itsensä ja ne itkuiset silmät. Jos se on näitä alitajuntahommia, niin tavallaan kannat tätä naista mukanasi koko ajan, ja se haluaa jotain. Koita hemmotella itseäsi, tehdä asioita, joista tulee hyvä olo.

Vierailija
18/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä raamattua tai jotain ristiä sängylläsi niin et varmasti enää koe tuota enää, ainakin niin minä tekisin..tuo on jo pelottavaa eikä missään nimessä normaalia nähdä tuommoisia edes kuumeessa!

Vierailija
19/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin vaan "mitä siinä tönötät, muna suuhus" ja jatkaisin unia