Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iittala Lantern-valaisin

Vierailija
31.10.2014 |

mitäs pidätte?

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/valaisimet/iittala-lantern-valaisin-250mm-kupari-7467301--malli

Minusta aika kiva, kuten moni muukin Iittalan sisustustuote nykyään. Pöydälle tulisi, hirvittää vaan meniskö helpolla rikki, jos saa pienen tällin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoisena isompi ja pienempi. Ne on tosi kauniit, mutta pitäähän niitä toki varoa kun lasia ovat.

Vierailija
2/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten väärä valaisin eteisen pöydälle, ettei tenavat kiskaise sitä lattialle. Tykkään kyllä kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on todella ihana, kuten se Koskisen kynttilälyhtykin. Mutta en tosiaan laittais paikkaan, jossa heilutaan ja yhtäkkiä vetäistään laukut sun muut mukaan, menee varmasti rikki.

Vierailija
4/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi kaunis.Itse sain tuon tuotteen " keräilymerkeillä".Onneksi ei ole ihan pieniä lapsia,koska minusta valaisimen tulee olla esillä eikä katon rajaan piilotettuna.Meillä on tosin kissanpentu joka on kylläkin antanut tavaroiden olla rauhassa.

Vierailija
5/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon saisi vielä tänään Anttilasta 40 % alennuksella, kauhee kamppailu, tilaanko tuon vai ostanko (taas) uuden block valaisimen. Se ei ainakaan helpolla mene rikki.