Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö miehesi baariin?

Vierailija
31.10.2014 |

Omani lähti juhlimaan kavereidensa kanssa pitkän työputken jälkeen. Mikäs siinä, mutta olisi kiva, että juhlisi munkin kanssa joskus, eikä vain kavereidensa kanssa. 

Tämäkö se vaimon kohtalo on, että otetaan kaikki paska niskaan ja kuunnellaan, mutta kun jotain pitäisi juhlia ja iloita, on se aina vain kavereiden kanssa? (uusivuosi, juhannus jne.....)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde baariin. Haettiin pizzat ja juodaan pari lasia viiniä kynttilän valossa...välillä latsotaan telkkaa ja näpytellään tietokonetta. Tyttö on poikakaverin luona...eikä lähtenyt tämäkään nuorimies baariin.

Vaimon osa on sellainen mihin vaimo itse suostuu ja millaisen miehen on valinnut.

Onko nämä kaverit sinulle jotain tuntemattomia vai onko tuttuja? Ehkä olisit voinut sanoa että sinulla on ollut niin ikävä että et halua jäädä yksin kotiin joten taidat lähteä mukaan baariin?

Ps. olen ollut mieheni kanssa 23 vuotta yhdessä ja yhtenäkään juhannuksena tai uutena vuotena ei ole tarvinnut istua yksin kotona vaan yhdessä ne on vietetty + ystäviä tai sukulaiset.

Vierailija
2/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin sun tilanne harmittaisi. Onneksi lähdetään mieheni kanssa yhdessä viettämään iltaa. Ehkä sun kannattaisi puhua miehes kaa tästä niin säkin pääsisit joskus johonki hänen kanssaan ?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olisi kannattanut valita sellainen mies, joka ei ramppaa baareissa, ja joka tykkää viettää aikaa sun kanssa. Turha valittaa kun on miehensä itse valinnut.

Vierailija
4/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde. Miehellä olisi työkaverin läksiäiset, ei millään haluaisi sinne mennä, ei mennyt porukan kanssa syömään, vaan käytiin lasten pyynnöstä hesessä syömässä. Nyt mies on äitinsä luona käymässä, ja käy varmaan ehkä sitten siellä läksiäisissä näyttäytymässä ettei se eläkkeelle jäävä työkaveri loukkaannu.

Ei kaikkia ihmisiä, edes miehiä kiinnosta alkoholi ja "juhliminen" vaan se on lähinnä kidutusta.

Vierailija
5/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:25"]

Ehkäpä olisi kannattanut valita sellainen mies, joka ei ramppaa baareissa, ja joka tykkää viettää aikaa sun kanssa. Turha valittaa kun on miehensä itse valinnut.

[/quote]

Miten yllättävä vastaus tällä palstalla. Kiitos neuvosta. 

En haluaisi heittää pitkää suhdetta hukkaan miehen yhden (joskin hyvin häiritsevän) ominaisuuden takia.

- AP

Vierailija
6/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle saisi maksaa aika paljon, että se lähtisi perjantai-iltana baariin, varsinkaan joskus juhlapäivinä, kun ne on tupaten täynnä. Ei sitä tosiaankaan kiinnosta roikkua katselemassa kun teinit ja muut känniääliöt vetää keskikaljaa.

Vierailija
7/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde. Se on ehtinyt dokata ihan riittävästi yhteen elinikään. Ehkä vähän viiniä otetaan kotona ruoan kanssa.

Vierailija
8/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap mene  juhlimaan omien kavereidesi kanssa?

Vierailija
9/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:41"]

Mikset ap mene  juhlimaan omien kavereidesi kanssa?

[/quote]

En näe sitä ratkaisuksi asiaan: myös yhdessä pitäisi voida iloita onnistumisista/juhlistaa työputken päättymistä yms. Toki voisin kavereideni kanssa käydä ulkona ja käynkin, mutta se ei mielestäni tähän liity.

- AP

Vierailija
10/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:30"]

Mun miehelle saisi maksaa aika paljon, että se lähtisi perjantai-iltana baariin, varsinkaan joskus juhlapäivinä, kun ne on tupaten täynnä. Ei sitä tosiaankaan kiinnosta roikkua katselemassa kun teinit ja muut känniääliöt vetää keskikaljaa.

[/quote]

Aivan varmasti miestäsi kiinnostaa todellakin paljon käydä katsonassa niitä nuoria naisia siellä baarissa. Kuulostaa siltä että sinua ei niinkään kiinnosta juhlapäivinä baareilu, ja kiristät henkisestä miestäsi sen verran ettei se tossukaan uskalla lähteä. 

Vierailija
11/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Aivan varmasti miestäsi kiinnostaa todellakin paljon käydä katsonassa niitä nuoria naisia siellä baarissa. Kuulostaa siltä että sinua ei niinkään kiinnosta juhlapäivinä baareilu, ja kiristät henkisestä miestäsi sen verran ettei se tossukaan uskalla lähteä. 

[/quote]

:-D Hyvä yritys! Ehkä mä tunnen mieheni vähän paremmin.

Vierailija
12/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde, just lähti vetämään reenejä jääkiekkojoukkoeelle. Huomenna täytyy olla pirteenä :)

Vierailija
13/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde! Mieheni on notkunut nuorempana kapakoissa jo ihan tarpeeksi. Nyt viiskymppisenä nauttii koti- illoista perheen kanssa. Otetaan muutama viinilasillinen ja kuherrellaan kaksin, kunhan on saatu lapset yöpuulle.

Vierailija
14/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde.. hyvin harvoin on ilman minua Jossain poikien saunailloissa joskus ja pelailemassa jotain urheilujuttuja. Kaikki tärkeät juhlat ollaan tietenkin samassa porukassa. Huomenna lähdetään yhdessä ulos kavereiden kanssa :)! 

Vierailija
15/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:05"]

Ei lähde.. hyvin harvoin on ilman minua Jossain poikien saunailloissa joskus ja pelailemassa jotain urheilujuttuja. Kaikki tärkeät juhlat ollaan tietenkin samassa porukassa. Huomenna lähdetään yhdessä ulos kavereiden kanssa :)! 

[/quote]

Kuulostaa ihanalta!

Minä kun olen miehelleni todennut, että muutkin viettävät juhlat yhdessä (esim. uusivuosi,juhannus jne.) niin hän väittää, ettei se ole normaalia eivätkä hänen kaverinsa niin tee (eivätkä kyllä teekkään...).

Mutta kyllä minä elän ihan eri käsityksessä, pariskunnathan nimenomaan viettävät juhlat yhdessä. Siksi kun mieheni toteaa minulle, että mene ulos esim. uutenavuotena kavereidesi kanssa vastaan vaan, että en halua mennä kolmanneksi/viidenneksi pyöräksi muiden pariskuntien sekaan. Vietinkin siis viime uv yksin kotona. Se oli tosin onnistunein uv moneen vuoteen - katsoin hyvän leffan, herkuttelin ja nautin :). 

Silti en haluaisi, että vaihtoehtoni olisivat vain seuraavat: jos haluan olla mieheni kanssa, se on joko hän ja hänen kaverinsa tai ei mitään.

Vierailija
16/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:05"]

[/quote]

Kuulostaa ihanalta!

Minä kun olen miehelleni todennut, että muutkin viettävät juhlat yhdessä (esim. uusivuosi,juhannus jne.) niin hän väittää, ettei se ole normaalia eivätkä hänen kaverinsa niin tee (eivätkä kyllä teekkään...).

Mutta kyllä minä elän ihan eri käsityksessä, pariskunnathan nimenomaan viettävät juhlat yhdessä. Siksi kun mieheni toteaa minulle, että mene ulos esim. uutenavuotena kavereidesi kanssa vastaan vaan, että en halua mennä kolmanneksi/viidenneksi pyöräksi muiden pariskuntien sekaan. Vietinkin siis viime uv yksin kotona. Se oli tosin onnistunein uv moneen vuoteen - katsoin hyvän leffan, herkuttelin ja nautin :). 

Silti en haluaisi, että vaihtoehtoni olisivat vain seuraavat: jos haluan olla mieheni kanssa, se on joko hän ja hänen kaverinsa tai ei mitään.

[/quote]

Vastauksen antoi siis AP.

Vierailija
17/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ottaa mut kyllä mukaan.

Vierailija
18/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu iitä, millä tavalla asioihin suhtautuu. Mun mies käy todella harvoin ulkona (max. kaksi kertaa vuodessa) ja silloin kun lähtee kavereidensa kanssa ulos en ole estelemässä tai kiukuttelemassa. Pikemminkin kannustan häntä lähtemään ulos tuulettumaan ja minun puolestani käykööt useammin.  Hän nimittäin tekee erittäin pitkiä työpäiviä ja paljon joten se ilo hänelle suotakoon. Viimeksi hän taisi olla baarissa viime uutena vuotena. Oltiin kotona kahteentoista asti yhdessä, hän lähti ulos ja minä jäin kotiin. Olisin tietysti voinut mennä mukaan mutta en halunnut enkä jaksanut, olin nimittäin raskaana tuolloin ja halusin mennä nukkumaan. Nyt kun on lapsi talossa vietämme juhlapyhät kotona. Muutenkin olemme aina olleet sellaisia, että mieheni menee omien kavereiden ja minä omieni kanssa ulos. Se vaan toimii meillä niin.

Välillä kaipaisin meille yhteistä aikaa ja sitä siunaantuukin jokusen kerran vuodessa.  Silloin nautimme toistemme seurasta emmekä riitele turhista. 

Vierailija
19/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, ja sitten luettelo juhannus, uusivuosi...salli mun nauraa =D

Vierailija
20/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:25"]

Aina, ja sitten luettelo juhannus, uusivuosi...salli mun nauraa =D

[/quote]

Naura vain. Kerro sitten, onko sinulla hyvä mieli, kun et pääse viettämään juhlapyhiä yms. puolisosi kanssa. 

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä