alle 180cm miehet
onko muilla naisilla sellasta ettei osaa nähä lyhysii miehii millään tavalla aikuisina
esim jossain baarissa kun tulevat iskeen niin tulee aina vaan sellainen naurukohtaus
Kommentit (22)
No 180 cm on jo niin pitkä että sattuu.. Siitä on naurut kaukana kuule
No niin no, Suomessa miehen keskimitta on noin 178cm....
Mutta kait me sitten ollaan kääpiökansaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:06"]Oma mieheni 169cm raamikas tapaus jota myös ystävättäreni katselevat mielellään ;)
[/quote] Hahahaaa varmasti.... Voi ei minkä pikkuisen miehen näenkään silmissäni :D
Onko tämä nyt joku ulkonäköpaineisiin liittyvä kosto miehille? Jonkun katkeran haukutun naisen isku vyön alle?
Varmasti osaisin jos olisin lyhyempi (179cm). Mutta nyt se "pituusraja" on about 185, lyhyempi ei vaan sytytyä! :/
Minäkin viehätyin aina pitkistä miehistä (exä 198 cm). Sitten tapasin aviomieheni, 176 pitkä sukat jalassa. Vei jalat alta, vaikka olenkin itse 170-senttisenä jo korkokengissä miestäni pidempi.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:15"]
Varmasti osaisin jos olisin lyhyempi (179cm). Mutta nyt se "pituusraja" on about 185, lyhyempi ei vaan sytytyä! :/
[/quote]
Ai pystyt näkemään aikuisina miehinä vain miehet joista itse sytyt?
Minäkin sytyn tietyntyyppisistä naisista, mutta osaan silti arvostaa kaikennäköisiä ja kokoisia.
En haluaisi tuollaisella ajatusmaailmalla varustettuja naisia mahdollisten tulevien lasteni äidiksi.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:05"]
onko muilla naisilla sellasta ettei osaa nähä lyhysii miehii millään tavalla aikuisina
[/quote]
Mä taas en näe yli 55 kiloisia naisia hedelmällisinä, mutta mummoiksi ja tädeiksi kyllä oikein sopivina
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:15"]
[/quote]
Ai pystyt näkemään aikuisina miehinä vain miehet joista itse sytyt?
Minäkin sytyn tietyntyyppisistä naisista, mutta osaan silti arvostaa kaikennäköisiä ja kokoisia.
En haluaisi tuollaisella ajatusmaailmalla varustettuja naisia mahdollisten tulevien lasteni äidiksi.
[/quote] Niin siis sanoin ettei lyhyempi kuin 185 senttinen mies sytytä :D Puhunut aikuisesta miehestä mitään, voihan joku 170 senttinen kääkkä olla aikuinen mies, mutta pituutensa puolesta semmoinen ei mua sytytä. Äläkä huoli, en haluaisikaan olla lastesi äiti! :D On jo komea ja pitkä mies kotona ;)
Pienillä miehillä on yleensä myös pieni.... ;) Joten ei, ei kiitos. Kyllähän miehen pitää olla miehen kokoinen! Tietysti jos olisin itse 150 cm pitkä nainen niin helposti kelpaisi joku 170 cm pitkä mies.
Mun mies on 165cm (4 senttiä mua pidempi) enkä ikinä vaihtaisi pois... rakastaa, puhuu, huolehtii... tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin... mä olen ihan yhtä rakastunut kuin 8 vuotta sitten... en ikinä vaihtaisi pois...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:15"] Varmasti osaisin jos olisin lyhyempi (179cm). Mutta nyt se "pituusraja" on about 185, lyhyempi ei vaan sytytyä! :/ [/quote] Ai pystyt näkemään aikuisina miehinä vain miehet joista itse sytyt? Minäkin sytyn tietyntyyppisistä naisista, mutta osaan silti arvostaa kaikennäköisiä ja kokoisia. En haluaisi tuollaisella ajatusmaailmalla varustettuja naisia mahdollisten tulevien lasteni äidiksi. [/quote] Niin siis sanoin ettei lyhyempi kuin 185 senttinen mies sytytä :D Puhunut aikuisesta miehestä mitään, voihan joku 170 senttinen kääkkä olla aikuinen mies, mutta pituutensa puolesta semmoinen ei mua sytytä. Äläkä huoli, en haluaisikaan olla lastesi äiti! :D On jo komea ja pitkä mies kotona ;)
[/quote]
Vastasit ihan suoraan tähän aloittajan kysymykseen:
"onko muilla naisilla sellasta ettei osaa nähä lyhysii miehii millään tavalla aikuisina"
Voi hellanlettas. Eiköhän jokaiselle löydy joku. Turha ehkä lyhyen miehen haaveilla mistään pitkäsäärisistä kaunottarista, mutta eiköhän jollekin lyhyemmälle kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:30"]
Pienillä miehillä on yleensä myös pieni.... ;) Joten ei, ei kiitos. Kyllähän miehen pitää olla miehen kokoinen! Tietysti jos olisin itse 150 cm pitkä nainen niin helposti kelpaisi joku 170 cm pitkä mies.
[/quote]
Mun miehellä (kommentoin tuossa ylempänä), joka on siis 176 cm, on keskivertoa reippaasti pidempi ja paksumpi. Eli konkreettisesti, halkaisija 5cm ja pituutta 19cm.
Mutta jos tarkoitit pieni jalka, niin se pitää paikkaansa. Miehen kengännumero on 42 ;)
Oma mieheni 169cm raamikas tapaus jota myös ystävättäreni katselevat mielellään ;)