Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heti ku on painoa enemmän ni ihmisistä tulee tosi törkeitä

Vierailija
17.09.2021 |

Soitellaan oikein että ootkai käyny lenkillä ja aiotko mennä kävelemään tänään. Ja sitte jopa salaatti pitäs syödä puoliksi. Miks näin? Onko tosiaan laihuus ainoa oikea vartalon muoto ettei tule ilkeitä kommentteja?

Sanoin että tilaan pitsaa johon sitten Äitini sanoi " syytä olis syödä välillä muutakin" :/ 🤔 miksi pitää olla niin ilkeä? Ite oon tyytyväisempi ulkonäkööni ku en oo alipainonen mut läheiset ei sitä hyväksy.

Inhottava läski jota koitetaan sanoilla laihduttaa jos tajuaisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ihmetellään miks oon niin masentunu enkä syö muiden kanssa samaan aikaan. Nii mikäköhän olis syynä??? Tää on niin inhottavaa ku ei pysty sanoo takasin ku en jaksa sitä riitelyä.

Vierailija
2/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Laihduttuani esimerkiksi miehet antavat kadulla tilaa automaattisesti kuin läskimpänä saatettiin juosta pahki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on etova. Monesti tämä pitää selvittää.

Vierailija
4/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä

Vierailija
5/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonpositiiviset on usein sairaita, kuormittavat terveydenhuoltoa ja kuolevat enne aikojaan.

Vierailija
6/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sanottiin "jätä väliin, plösö" juuri kun olin kakkupalaa maistamassa.

Vierailija
7/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies on sitten yhtä etova.

Vierailija
8/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia kommentteja. Ei mikää ihme että masentaa tollanen haukkuminen. Mä sanoisin suoraan että ei tarvi soitella enää jos ei muuta sanottavaa oo ku meetkö kävelemään. Nehän pitää ihan idioottina.

Vierailija
9/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka kirjoitti:

Kehonpositiiviset on usein sairaita, kuormittavat terveydenhuoltoa ja kuolevat enne aikojaan.

Terveydenhuoltoa kuormittavat myös: suolan syöjät, kovien rasvojen syöjät, tupakoitsijat, alkon käyttäjät ( muutkin kuin juopot:tapaturmat), huumeiden käyttäjät, autoilijat ja ku8levat ENNE aikojaan. Yhtä sairaita on nuo.

Vierailija
10/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Laihduttuani esimerkiksi miehet antavat kadulla tilaa automaattisesti kuin läskimpänä saatettiin juosta pahki.

Minulla on toisin päin! Painoni on aikuisiällä vaihdellut suunnilleen välillä 58 - 115 kg, ja kun olin lihavimmillani, ihmiset väistivät minua jalkakäytävällä. Varmaan ajattelivat, että jos tuollaiseen läskiin törmää, siinä voi tulla vammoja. Mutta kun laihdutin, muutuin näkymättömäksi: olin vaaraton, pieni ja lyhyehkö keski-ikäinen nainen kirpparivaatteissa, ja päälleni olisi kävelty ellen olisi itse väistänyt.

Vierailija
11/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin otsikon niin, että lihavista tulee heti törkeitä.

Vierailija
12/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies on sitten yhtä etova.

Varmasti. Harvemmin mies esittelee läskejä itkien lööpeissä vouhottaen ameriikasta valuneista sontatrendeistä. Mitä helvetin keskusteltavaa tässä enää on, läski on läski.

Vierailija
13/13 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuis noin ilkeille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän