Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja tunteettomuus miestä kohtaan

Vierailija
31.10.2014 |

Olen viikolla 30 raskaana ja oikeastaan viimeisten parin kuukauden aikana olen huomannut että tunteeni miestäni kohtaan ovat kuolleet kokonaan. En koe välillämme minkäänlaista kipinää, en mitään vetovoimaa ja oikeastaan miehen tekemiset eivät kiinnosta minua alkuunkaan. Tuntuu kuin olisin lakannut kokonaan rakastamasta häntä.

Koskaan aiemmin ei mitään tällaista ole ollut. Lisäksi en tunne miestä kohtaan seksuaalista vetoa, vaikka muuten kyllä haluja olisi.

Kyseessä on ensimmäinen lapsi, joten muutos on tietenkin suuri. Voiko tällainen tunteettomuus johtua täysin raskaudesta, jolloin oletettavasti on ihan ohimenevää? Jotenkin tuntuu että kaikki rakkauteni kanavoituu nyt vauvaan, eikä mies siksi kiinnosta?

Tilanne kuitenkin ahdistaa, pelkään ettei tunteet palaamaan. Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista? Tai ylipäätään ideoita, mitä tässä pitäisi tehdä vai odottaakko vain, että menee ohitse?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskaana 30+4 ja olen huomannut että seksiä ei tee mieli ja miehet ei kiinnosta. Ainut mitä kaipaan on hellyys ja huomioiminen. Johtuu siitäkin että odotan lasta yksin. Siskollani oli tuollaisia tunteita ja meinasi heittää miehensä pihalle mutta tunteet johtuivat raskaudesta, nyt heillä on 5 lasta ☺

Vierailija
2/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut? Yleensä ylipaino karistaa seksihalut aika helposti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli samoja tuntemuksia jotka alkoi raskaana ollessa eikä tunteet ole vieläkään palannut ja lapsi jo 1v6kk ehkä ne vielä jokupäivä palaa kun tää pikkulapsi aika loppuu ja pystyy panostamaan kunnolla toiseen.
Tähän kyllä pitää lisätä että synnytyksen jälkeen mua jopa ällötti mies, esim kun koski, ettei täällä ainakaa helpottanu tuo synnytys :D

Vierailija
4/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu raskaushormoneista ja menee ohi yleensä melko pian raskauden loputtua. 
Mies sen kyllä kestää, kun tietää mistä on kysymys.

Jaksuja!

Vierailija
5/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh on se elämä rankkaa naisena..ekaksi raskaushormonit laittaaa kuupan sekaisin ja pian PMS sekoilut alkaa.

Vierailija
6/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Onko mies vielä samanlaisen oloinen kuin aikaisemmin tunteidensa osalta?

Vierailija
7/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle! Rakkaus mieheen "palasi" hetki synnytyksen jälkeen. Lienee kyseessä ne kuuluisat hormoonit, jotka takaavat sen että huolehdit vauvastasi :)

Vierailija
8/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta olemme olleet yhdessä. Mies on aina ollut hieman huonosti tunteita näyttävä, mutta mielestäni ei ole muuttunut. Olemme etääntyneet toisistamme viimeisten viikkojen aikana, niin, että tuntuu, kuin olisimme vain kämppiksiä, mutta tämä johtuu varmasti vain omasta käytöksestäni.

Vierailija
9/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 15:16"]Kuulostaa tutulle! Rakkaus mieheen "palasi" hetki synnytyksen jälkeen. Lienee kyseessä ne kuuluisat hormoonit, jotka takaavat sen että huolehdit vauvastasi :)
[/quote]
Toivon todella, että asia on näin. :) Kuitenkin huono omatunto vaivaa, kun mies jää niin vähälle huomiolle:(