Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisko ruokapöydän tuvan puolelle vai keittiöön

Vierailija
17.09.2021 |

Koska keittiöistä ei ole ollut viime aikoina puhetta av:lla juuri lainkaan niin kysynpä mielipiteitänne😁

Eli, jos pöydän laittaa tuvan puolelle, saisi keittiöön laitettua saarekkeen mikä olisi ihana. Tuvan puolelle saisi mahtumaan paljon isomman pöydän jonka ympärillä mahtuisi sitten mahdolliset vieraatkin joskus istumaan ilman mitään kikkailuja. Pöytä ei olisi kaukana keittiöstä.
Jos taas pöytä on keittiössä helpottuisi tuvan kalustaminen, ja tila olisi ehkä enemmän ”olohuonemainen” kuin silloin jos siellä on iso ruokapöytä nurkassa ja sen ääressä päivittäinen ateriointi.

Jos pöytä on tuvan puolella tulisi keittiökaapisto yhdelle seinälle ja saareke siihen huoneen keskivaiheille, tähän malliin mahtuisi myös ruokakomero nurkkaan. Jos taas keittiöön laitetaan pöytä, tulisi kaapisto L-mallisena kahdelle seinälle, ruokakomeroa ei mahtuisi kunnolla enää koska se pöytä olisi tiellä. Ehkä säilytystilaa olisi himpun enemmän näin, vaikea arvioida.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuvassa sauna.

Vierailija
2/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuvassa sauna.

Ok, kiitos tiedosta👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan tupaan myös vessanpönttö lasiseinäkkeen taakse?

Vierailija
4/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä siellä osastolla sellainen järjestely?

Vierailija
5/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyökkiin mahtuu, niin sinne.

Vierailija
6/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuu, riippuen millainen keittiö tulee.

Vierailija
7/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin varmaan sen äll mallisen. Nyt suorat tupakeittiössä toimii, mutta eri juttu. Riittävän lähellä keitto ja astia pisteet.

Vierailija
8/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuvan puolelle. Saareke on varmasti kiva ja sen ääressä voisi syödä välipaloja. Inhoan L-kirjaimen muotoon aseteltuja keittiökalusteita, koska ne ovat hitaita käyttää ja aina joku on edessä sekä pöytää keittiössä. Sekään, että pöytä olisi kahden kaapisto-pöytätasorivin välissä ei ole yhtään toimivaa. Itse valitsisin U-mallisen kompaktin keittiön (+ saarekkeen) ja pöydän sitten saarekkeen taakse tuvan puolelle. Myös ilman saareketta U on hyvä.

Vierailija
9/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtuu, riippuen millainen keittiö tulee.

Nämähän on makuasioita.

Itse en haluaisi keittiötoimintojen, kuten syömisen, levittäytyvän muualle. Nyt on pakko, koska keittiöni ei ole oma huoneensa.

Vierailija
10/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin varmaan sen äll mallisen. Nyt suorat tupakeittiössä toimii, mutta eri juttu. Riittävän lähellä keitto ja astia pisteet.

En ymmärrä tuota toista lausetta, suorat tupakeittiössä?

Vierailija
11/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tietty ihanaa iso pöytä ja mahdollisuus lisäpaikkoihin, mutta itse en jaksaisi rahdata koko ajan kaikkea keittiöstä pöytään ja takaisin. (Mutta mä nyt olenkin keittiöihminen, istun siellä ennemmin kuin olkkarissa.) 

Vierailija
12/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt asuntoja joissa mm. pesutiloissa ja saunassa on tällainen.

Vierailija
13/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen käynyt sikalassa ja navetassa, sekä useissa ulkovessoissa, mutta silti en tarjoa niitä vaihtoehdoiksi. Tuskin kukaan tupaansa veskiä laittaa, paitsi tietenkin sinä. Paskot vieressä kun muut syö. eri

Vierailija
14/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuvan puolelle. Saareke on varmasti kiva ja sen ääressä voisi syödä välipaloja. Inhoan L-kirjaimen muotoon aseteltuja keittiökalusteita, koska ne ovat hitaita käyttää ja aina joku on edessä sekä pöytää keittiössä. Sekään, että pöytä olisi kahden kaapisto-pöytätasorivin välissä ei ole yhtään toimivaa. Itse valitsisin U-mallisen kompaktin keittiön (+ saarekkeen) ja pöydän sitten saarekkeen taakse tuvan puolelle. Myös ilman saareketta U on hyvä.

U-malli ei onnistu huoneen mallin vuoksi, tuo L-malli tai I + saareke on mahdollinen.

Vierailija
15/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois tietty ihanaa iso pöytä ja mahdollisuus lisäpaikkoihin, mutta itse en jaksaisi rahdata koko ajan kaikkea keittiöstä pöytään ja takaisin. (Mutta mä nyt olenkin keittiöihminen, istun siellä ennemmin kuin olkkarissa.) 

Se tuvan pöytä ei olisi kaukana, tietty kauempana kuin itse keittiössä oleva.

Vierailija
16/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha? Mites se tähän aiheeseen liittyy?

Vierailija
17/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
18/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
19/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tupaan pöydän, jos se on keittiön vieressä. Perusteluna, että saa keittiöön säilytystilaa ja tupaan pöydän isollekin joukolle. Saareke on hyvä, varsinkin jos siinä voi syödä esim. aamupalaa tai välipalaa.

Jos tupaan pitää kulkea toisen huoneen läpi, laittaisin ruokapöydän keittiöön.

Keittiövalmistajilta voisi saada hyviä ideoita.

Vierailija
20/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin tupaan pöydän, jos se on keittiön vieressä. Perusteluna, että saa keittiöön säilytystilaa ja tupaan pöydän isollekin joukolle. Saareke on hyvä, varsinkin jos siinä voi syödä esim. aamupalaa tai välipalaa.

Jos tupaan pitää kulkea toisen huoneen läpi, laittaisin ruokapöydän keittiöön.

Keittiövalmistajilta voisi saada hyviä ideoita.

Tupaan mennään eteisestä ja tuvasta pääsee keittiöön, vai miten tarkoitit? Se on meidän oleskelutila, tai olohuone jos niin haluaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän