Mitä päätellä miehen käytöksestä?
Olemme tapailleet jo reilun vuoden. Oli riitaa, joka sovittiin. Kyse ajan käytöstä Kumpikin haluaa jatkaa suhdetta, mutta mies ei saa kuulemma kiinni ajatuksistaan. Tunteet edelleen jäljellä ja riita jo käsitelty, suhdetta ei halua lopettaa. Mitään negatiivista tai ristiriitaista ei ajatuksissa ole kuuleman mukaan. Ei vaan saa ajatuksia kasaan.
En vain ymmärrä mikä voi olla niin ajatuksia sekoittavaa. En uskaltanut kysyä onko mies rakastumassa eikä sitä tajua. Meillä välimatkaa emmekä näe joka viikko. Ei muita ihmisiä kuvioissa kummallakaan. Olemme kumpikin jonkin verran päälle 40. Ei lapsia.
Veikkailuja mitä päässään pyörii?
Kommentit (24)
Järkyttävää lukea tämmöisistä suhteista aikuisten ihmisten kesken, jos ihminen löytää sen oikean kumppanin niin sitä haluaa vain toisen parasta ja haluaa myös asua ja olla yhdessä
Aina ei tarvitse olla pettämistä kun henkilö itse ei suostu hyväksymään sitä, että tunteita ei enää ole. Kun panostaa johonkin pitkään ja on ollut visio asioiden kulusta, niin voi olla vaikea päästää irti jostain mihin on panostanut, vaikka omaa mielenkiintoa ei enää ole. Sen hyväksyminen, että oma mielenkiinto on loppu, voi olla myös vaikea käsittää. Joskus se tunne vain tulee yhtäkkiä kun kaikki loppuu, eikä mielenkiinto enää palaa. Se voi hävettää itseäkin ja voi olla vaikea hyväksyä että oma mieli pettää tuolla tavalla.
Helpommalla pääsee parisuhteessa, kun valintansa jälkeen ei aamuisin herää "oonks mä tänään varma mun tunteistani" tms. shaibaan. Silloin ihmissuhde voi muodostua vahvaksi, onnelliseksi ja turvalliseksi. Tietysti pitää myös oppia riitelemään niin, ettei hajota kaikkea.
Ko. tapauksessa olennaisin kysymys kuuluu, onko mies edes sitoutunut sinuun ja valinnut VAIN sinut?
Ap tässä vielä. Minun opintojeni takia ei voida vuoteen muuttaa yhteen ja ensin täytyy saada työpaikkakin tai miehen muuttaa luokseni. Mitään yhteenmuutosta ei olla puhuttu tietenkään vielä. Ensin täytyy asua samalla paikkakunnalla mielestäni.
Suhteen lopettaminen ei ole kummallakaan ajatuksena. On puhuttu siitä. Perusrehellinen mies enkä usko pettämisjuttuihin.