Jussi -gaalassa rikottiin lakia.
Mainostettiin alkoholijuomia. Ja Filmiauran hallituksen puheenjohtaja Riina Liukkonen kehtaa väittää tilaisuuden olleen yksityistilaisuus. Miten suora tv-lähetys ja kansallinen gaala voi olla yksityistilaisuus.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e41f999a-0b17-45ba-95a2-cb47ca…
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen nähnyt alkoholimainoksia jo vuosien ajan lehdissä, tvssä ja netissä. Mikä tuossa nyt on niin erikoista.
Yli 22 prosenttisten alkoholijuomien mainonta on Suomessa kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen nähnyt alkoholimainoksia jo vuosien ajan lehdissä, tvssä ja netissä. Mikä tuossa nyt on niin erikoista.
Erikoista on se, että rikottiin lakia ja väitetään suoran tv-lähetyksen olevan yksityistilaisuus.
No suomalaiset ainakin vanhemman polven näyttelijät on ihan juoppoja. Taitaa jatkua Jussi-kisat vieläkin.Outi Mäenpääkin oli ihan naamat ja Ellu Knihtilällä taitaa mennä joka päivä pullo tai pari.
Iik. En nähnyt ohjelmaa seuranneena alkoholimainoksia. Mutta tämä asian nyt nostaminen esille on tehokkaampaa mainosta.
Nyt varmaan joku alkoholisoituu kun tuli väärä mainoa.
Vierailija kirjoitti:
Iik. En nähnyt ohjelmaa seuranneena alkoholimainoksia. Mutta tämä asian nyt nostaminen esille on tehokkaampaa mainosta.
Se onkin sinun ongelma jos et näe mitä ympärilläsi tapahtuu. Toivottavasti et kulje omalla autolla vaan julkisilla.
Muutenkin on vastuutonta tarjoilla suomalaisille näyttelijöille alkoholia, heillä kun on monella sen kanssa ongelmia.
Tietääkseni alkoholimerkin logo ei ole alkoholimainontaa.
Enemmän häiritsee see, että suomalaisen elokuvagaalan kuvausseinässä mainostetaan uusinta jamesbondia.
No oli kyllä hyvä, että Iltalehti nosti tämän maamme suurimman ongelman näin esille.. kun oikein suurensi sitä kuvaa ja kaivoi, niin olihan siellä: yksi Gin -logo.. en olisi päässyt tästä mieltäni pahoittamaan ollenkaan, jos ei valistunut journalistinen työskentely olisi nostanyt tätä otsikoihin. Kaikkien niiden heidän muiden toimituksellisien aarteidensa, kuten "tämä dldo antaa nopeimman orgasmin" ja "6 kuuminta asentoa" viereen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni alkoholimerkin logo ei ole alkoholimainontaa.
Enemmän häiritsee see, että suomalaisen elokuvagaalan kuvausseinässä mainostetaan uusinta jamesbondia.
Tietääkseni olet väärässä. Mainostettaisiin varmaan kotimaista jamesbondia jos sellainen osattaisiin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No oli kyllä hyvä, että Iltalehti nosti tämän maamme suurimman ongelman näin esille.. kun oikein suurensi sitä kuvaa ja kaivoi, niin olihan siellä: yksi Gin -logo.. en olisi päässyt tästä mieltäni pahoittamaan ollenkaan, jos ei valistunut journalistinen työskentely olisi nostanyt tätä otsikoihin. Kaikkien niiden heidän muiden toimituksellisien aarteidensa, kuten "tämä dldo antaa nopeimman orgasmin" ja "6 kuuminta asentoa" viereen.
Älä ole nokkela kun et osaa. Lehtien tehtävä on nostaa epäkohtia esiin ja tässä tapauksessa on rikottu alkoholilainsäädäntöä ja on hyvä että asia tuodaan esille. Se, onko laissa mitään järkeä on sitten toinen asia.
Tuo selitys "yksityistilaisuudesta" on kyllä hauska.
Aivan hirveää! En tiedä miten pääsen tämän ylitse.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveää! En tiedä miten pääsen tämän ylitse.
Eihän persjalkainen pääse minkään ylitse.
Minä kyllä olen nähnyt alkoholimainoksia jo vuosien ajan lehdissä, tvssä ja netissä. Mikä tuossa nyt on niin erikoista.