Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolestuttaa...

01.09.2006 |

Moikka!

Me tääl mennään rv 30+2 ja minua on parin päivän ajan huolestuttanut tälläinen asia: A-vauvan liikkeet ovat tulleet todella napakoiksi ja niitä on paljon. Senpä vuoksi olen myös huomannut B-vauvan liikkumattomuuden. Mielikuvitusta oikein käyttämällä voin kuvittelen tuntevani myös sen liikkeet. Viimeksi tk.n neuvolassa (22.08)terveydenhoitaja oli samoilla linjoilla kuin keskussairaalassa, että molemmat istuvat, toinen oikealla ja toinen vasemmalla puolella. Mielestäni tilanne on edelleen sama. Mitä olette mieltä, pitääkö minun olla huolissani vai onko kaikki ok? Tämä on minun ensimmäinen odotukseni. Kiitos sinulle jo etukäteen, joka pystyt auttaa minua tässä asiassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tuntenut koko raskauden aikana kunnolla b:n potkuja. A kyllä monotteli ahkerasti ja ultrien mukaan b liikkui vieläpä enemmän, mutta jostain syystä mä en tuntenut niitä. Jotenkin mä kuitenkin itse tunsin koko ajan, että kaikki on hyvin. Kuulostaa varmaan typerälle.

Eli en Sinuna alkaisi panikoimaan tuosta liikkumattomuudesta, mutta ehdottomasti jos Sua epäilyttää, niin käy tarkastuttamassa tilanne. Ä-polilla ne ultraavat ja katsovat tilanteen. Jos jotain hässäkkää on, saatte heti asianmukaista hoitoa ja toisaalta, jos kaikki on hyvin (niin kuin todennäköisesti ja toivottavasti on), niin pystyt rauhoittumaan.

*Dummy+riiviöt*

Vierailija
2/13 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama juttu. Mulla oli molemmat istukat kohdun etuseinämässä ja tunsin vain A:n potkut. Ultrassa selvisi, että B on vasemmassa kyljessä ja naama mun selkärankaan päin. Joten monotti vain siskoaan. Miehen piti sitten kuunnella mun masun läpi aina vasenta puolta ja sanoi sieltä kuuluvan jotain ääniä. Välillä tunsin B.n liikkeet kun olin ihan hiljaa kyljellään ja käsillä pitelin masua.

Ultrissa molemmat olivat aina ihan ok ja napanuoravirtaukset myös.

Jos huolestuttaa käy neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä. Meillä ainakin sai mennä niin usein neuvolaan kuin halusi.

Hyvää masun kasvattelua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen koko illan odotellut vastauksia ja nyt niitä olikin tullut kaksi.

Oli AIVAN ihanaa lukea teidän ajatukset. Olo on nyt helpottunut, KIITOS!!!!!!

Hyvää vko.n loppua teille molemmille.

ps. ti aika äityispolille ja aijon sillon pyytää varmistusta asiaan

Vierailija
4/13 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli molemmat vauvat kyllä pää alaspäin, mutta B.n liikkeitä en tuntenut. Kävin välillä tarkistuttamassa ne Äitiyspolilla, jossa aina suhtauduttiin asiallissesti tulooni, ja joka kerta sanoivat, että tänne vaan jos yhtään siltä tuntuu. Joskus mennessäni sinne " tiesin" et kaikki on hyvin, mut en ois saanut unta yöllä, jos en ois käynyt tarkistamassa liikkeitä...

Että käy vain Ä-polilla, jos mielenrauhaa et muuten saa. Ja eihän sitä tilaa siellä masussa todellakaan ole edes tarpeeksi, joten ihmekö tuo jos vauvan täytyy vääntyä potkimaan " väärään suuntaan" !

Vierailija
5/13 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri B-vauvan liikkeitä ei juuri tuntunut. Olen kuullut, että poikien liikkeet ovat " rajumpia" , meillä A oli poika ja B tyttö. Miten teillä muilla?

Vierailija
6/13 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A oli pää alaspäin ja tunsin sen liikkeet koko ajan, B istui, mutta en koskaan ollut varma tunsinko sen liikkeitä. Asiaa ei helpottanut, että sairaalassa aina ihmeteltiin, että miten niin en tiedä liikkuuko kumpikin.

Tukea sain täältä, kiitos vain mm Dummy, joka sinullekin vastasti.

Ja juuri kuten Dummy sanoi, itse vaan tiesin sisimmässäni, että kaikki on hyvin.

Ja tuolla pojat, viikkoa vaille 5kk mekastatavat miehen kanssa olkkarissa.

Ja aina saa käydä päivystyksessä tsekkaamassa sykkeet.

Tsemppiä, kaikki on varmasti hyvin!

Maqika ja pojat

Vierailija
7/13 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei piitu,onko kaikki hyvin ?sinusta ei ole kuulunut pitkään aikaan,pyörin täällä palstalla silloin tällöin ja jäi vaivaamaan asiasi,meillähän kävi tuplaten huonosti jokin aika sitten.

Vierailija
8/13 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka valtsu004!

No ensinnäkin kysyn, mitä teille on sattunut? Tuli heti niin pahaolo...

Täällä menee ihan hienosti. Rv 33+4 ja molemmat vauvelit liikkuvat tai paremminkin potkivat ja paukuttelevat nyrkeillä mahaani (tilaa liikkumiseen ei taida enään pahemmin olla).

Olo on melkosen " täys" . Yöt hankalia asennon ja veskissä hyppäämisen takia. Närästys vaan pahentunut jne... Mutta edelleenkin totean, että kaiken tämän kestän, onnellisena ja hymyillen. Saanhan olla raskaana ja aivan pian synnyttää tähän maailmaan minun ja mieheni rakkaimmat ihmiset!

Voi kun ei tiedä, mitä teille on sattunut. Sen takia en viitsi onneani kauheasti hehkuttaa... Mutta kaikki hyvin ja kovasti jo ollaan loppuvaiheen tunnelmissa.

Vierailija
9/13 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit hakea mun vanhoja viestejä valsu04-nimimerkillä,tuon haun kautta

Vierailija
10/13 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin laitta hakuun valsu04 ja valtsu004 kautta, muttei antanut kuin tämän viimesimmän viestisi tiedot. En tiedä missä vika... Harmi, olisi niin mielelläni lukenut mitä sinulle/teille on sattunut!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
11/13 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydät kun laitat valtsu 04,ja haet viesteistä ja otsikoista,vuoden aikana,meillä antaa 4 ketjua

Vierailija
12/13 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mättää???????????? Nyt yritin tuolla valtsu 04 ja ei onnistunut, yritin kaikilla muillakin vaihtoehdoilla mitä olit antanut, mut ei niin ei. En ole ennen yrittänyt haun kautta hakea, mutta kyl luulisin et kaikki tarvittavat asiat olen hakuun laittanut. Ainut mihin en ole mitään laittanut on ollut aihealue, onko siinä vika???? Taidan olla uusavuton....

Vierailija
13/13 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa valtsu 04!!

No nyt löyty ja kyllä on pahamieli... Itku tuli, kun luin että iidakin oli menehtynyt!

Miten olet jaksellut? Itsellä olo nyt niin ontto, et kirjottamisesta ei tule mitään. Lähden tästä pötköttelemään ja miettimään tätä elämänmenoa....

ps. haleja paljon....