Että minä inhoan aamuihmisiä
Noustaan kukonlaulun aikaan ja paasataan muille että kuinka päivä on pilalla jos nukkuu aamulla pitempään.
Kommentit (48)
En ole koskaan paasannut noin. Mulle on ihan sama milloin muut herää.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan paasannut noin. Mulle on ihan sama milloin muut herää.
Ei se ole ihan sama, jos elää samassa huushollissa aamuvirkkujen kanssa.
Kuuden kieppeillä aletaan kolistella keittiössä, aamukahveja keitellään astioita kolistellen ja kovaäänisesti muiden aikaisin heränneiden kanssa "rupatellen".
Jok'ikinen ottaa kännykät esiin ja suurella äänellä kommentoivat, mitä ihmeellistä kukin sieltä löytää.
V#ttu!
En paasaa mitään kellekään. Pakko se on herätä aamuviideltä töiden takia.
Aamulla pitkään nukkuminen on parasta mitä voin keksiä.
Se tunne, kun havahtuu aamupäivällä hereille ja sen jälkeen antaa vain itsensä vajota takaisin pehmeänlämpöiseen uneen on mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Aamuthan on ihan parhaita. Siinä rauhassa tekee päivän kotityöt ja kun ne on tehty, niin on vielä koko päivä aikaa ulkoilulle/shoppailulle/kulttuurille...
Yritäppä lähteä vaikka shoppailukierrokselle jonkun puoleen päivään nukkujan kanssa. Ei onnistu, kun kaikki pikkuputiikit on jo kiinni, kun tämä olisi valmis lähtemään.
:D
Mä heräsin tunti sitten. Just sain aamupalan syötyä ja neljältä lähden shoppailemaan. En tiedä missä asut, mutta meillä päin shoppailu onnistuu kyllä ainakin kahdeksaan asti. Mutta silloin sinä oletkin jo iltapesulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään nousta varhain. Mielestäni aamut ovat ihania.
Jani Sievinen?
Ei ole kyse aamuihmisistä, vaan ihmisistä, jotka ei voi ymmärtää muiden elämäntapoja.
Appiporukat ovat aamuihmisiä pahimmasta päästä.
Kiva olla heillä kylässä, kun 5.30 keittiössä laitetaan sävelradio päälle ja alkaa puurokattilan kolistelu.
Itse kun tulen aamupalalle yhdeksän aikoihin, niin huokaillaan kuinka myöhään jotkut voivatkaan syödä aamupalaa..