Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä syksyllä Lappiin, mutta mies ei halua sinne

Rohkeutta?
16.09.2021 |

Mies sai kuulemma tarpeekseen Lapista kun oli siellä armeijassa 80-luvun alussa leirillä. Uskomatonta.

Mä haluaisin nähdä ne mahtavat maisemat, ruskan ja tehdä päivävaelluksia. Kateellisena katson veljen kuvia pohjoisen reissuilta. Veljen kanssa en viitsi lähteä koska hän on parempi kuntoinen ja mun lonkan takia pystyn vain muutamien kilometrien päivävaelluksiin. Veli kun voi olla viikonkin vaelluksella ja vaelluksen pituus 50-100km.

Miestä ei kuulemma yhtään kiinnosta Lappi. Mä voisin vuokrata asuntoauton ja lähteä ajamaan pohjoiseen, mutta yskinkö mun se pitäisi tehdä?!? Veli ei ole kyllä vuokrannut asuntoautoa vaan on nukkunut teltassa tai parkkipaikoilla autossa. En tiedä uskaltaisinko yksin lähteä.

Mun unelma on ollut jo ennen miestä päästä Lappiin etenkin ruska-aikaan. Voisin Norjankin puolella käydä. Jääkö tämä unelma toteuttamatta vai olenko rohkea ja lähden yksin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa. Jätä mies.

Vierailija
22/26 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lonkka noin huonossa kunnossa on, että kestää kävelyä 5km päivään, niin mitä sitä suotta Lappiin. Nuuksiostakin löytyy ihan kivoja helppoja polkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruska on kohta Lapissa jo ohi.

No en mä tänä vuonna olekaan menossa kuten jo kirjoitin aiemmin. Kesälomani olen pitänyt enkä saa niin pitkiä vapaita, että kannattaisi lähteä satojen kilometrien päähän ajelemaan. 

Vierailija
24/26 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se lonkka noin huonossa kunnossa on, että kestää kävelyä 5km päivään, niin mitä sitä suotta Lappiin. Nuuksiostakin löytyy ihan kivoja helppoja polkuja.

Just joo. Mähän menen Lappiin jos mä haluan. En kysynyt vinkkejä muista paikoista.

Vierailija
25/26 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoimmalla pääset ensimmäisen reissun kanssa, kun varaat jostain kohteesta ihan hotellimajoituksen. Saariselältä, Ylläkseltä, ehkä Leviltäkin (vaikka onkin ehkä eniten bilepaikka, varmasti myös ruska-aikaan) tai pienemmistä kohteista. Näistä on helppo tehdä sitten pieniä päiväretkiä, luontoreittejä kun löytyy ihan parin kilometrin lenkeistä monen päivän vaellusreitteihin. 

En ole kyllä ajatellut mitään hotelliyöpymistä.

Vierailija
26/26 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi ja mökki ja RAUHA ! Siinä se on ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi