Mies haluaa muuttaa Keravalle! Voi helvetin perkele!
Ei oo totta.
Olen asunut koko ikäni Helsingissä ja vielä keskustassa. Oon seurustellu ton miehekkeen kanssa 3 vuotta ja nyt se rupesi haluamaan yhteisasumista. No sopii se vallan mainiosti, mutta miksi helvetissä pitäs lähteen jonnekin KERAVALLE??? Kuulemma Kytömaa tai Purolaakso, nevöhööd. Sanoi että sama muuttaa saman tien semmoselle alueelle, että lapsentekovaiheessa ei enää tartte muuttaa....
Mistä sen tietää edes että tuleeko niitä lapsia?? Voi hitto ny sentää.
Koetin guuglettaa että mitä noi alueet on, jees, savimaata ja lentomelua JA SINNE SE ÄÄLIÖ SIT HALUAA???
Ei mulla muuta.
Kommentit (27)
Olet oikeassa. Se on hienoa aluetta asua, varsinkin jos on perhettä. Ja eiks parisuhteen tarkoitus ole perustaa perhe. Useimmiten ainakin.
Kerava on samaa tasoa kuin Vantaan Korso = kamala paikka asua!
Jos mies on Espoossa töissä, en suosittelee kotikunnaksi Keravaa. Me asumme Keravalla ja mies kävi jonkin aikaa Espoossa autolla töissä. Matkoihin meni kolmatta tuntia päivässä. Riippuu tietysti siitäkin missä päin Espoota työskentelee, mutta pääsääntöisesti aika pitkä ajo tulee.
Karkkila on ihan ok. Mutta sieltä ei pääse junalla. Täytyy olla oma auto tai sitten täytyy kulkea linja-autolla.
Mies ehdottaa ja sinä jo hypit kattoon. Ainakin tekstin perusteella. No jospa täällä sait kuohuntasi purettua ja nyt sitten pystyt keskustelemaan asiallisesti hänen kansaan.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:23"]
Olet oikeassa. Se on hienoa aluetta asua, varsinkin jos on perhettä. Ja eiks parisuhteen tarkoitus ole perustaa perhe. Useimmiten ainakin.
[/quote]
... mutta ei varmaankaan mihinkään Jumalan hylkäämään lähiöön? Kerava on kuin Siperia verrattuna Helsingin keskustaan.
No eikä ole. Itse kuljen Helsingissä töissä ja työmatkaan menee toistatuntia päivässä. Se on vain ihanaa omaa aikaa. Sitten taas jaksaa lasten kanssa kun on saanu hengähtää junassa hyvän kirjan kanssa.
Suurin osa Helsigissä töissä käyvistä käy muualta.