Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa muuttaa Keravalle! Voi helvetin perkele!

Vierailija
31.10.2014 |

Ei oo totta.

Olen asunut koko ikäni Helsingissä ja vielä keskustassa. Oon seurustellu ton miehekkeen kanssa 3 vuotta ja nyt se rupesi haluamaan yhteisasumista. No sopii se vallan mainiosti, mutta miksi helvetissä pitäs lähteen jonnekin KERAVALLE??? Kuulemma Kytömaa tai Purolaakso, nevöhööd. Sanoi että sama muuttaa saman tien semmoselle alueelle, että lapsentekovaiheessa ei enää tartte muuttaa....

Mistä sen tietää edes että tuleeko niitä lapsia?? Voi hitto ny sentää.

Koetin guuglettaa että mitä noi alueet on, jees, savimaata ja lentomelua JA SINNE SE ÄÄLIÖ SIT HALUAA???

Ei mulla muuta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole. Itse kuljen Helsingissä töissä ja työmatkaan menee toistatuntia päivässä. Se on vain ihanaa omaa aikaa. Sitten taas jaksaa lasten kanssa kun on saanu hengähtää junassa hyvän kirjan kanssa.

Suurin osa Helsigissä töissä käyvistä käy muualta.

Vierailija
22/27 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Se on hienoa aluetta asua, varsinkin jos on perhettä. Ja eiks parisuhteen tarkoitus ole perustaa perhe. Useimmiten ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava on samaa tasoa kuin Vantaan Korso = kamala paikka asua!

Vierailija
24/27 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on Espoossa töissä, en suosittelee kotikunnaksi Keravaa. Me asumme Keravalla ja mies kävi jonkin aikaa Espoossa autolla töissä. Matkoihin meni kolmatta tuntia päivässä. Riippuu tietysti siitäkin missä päin Espoota työskentelee, mutta pääsääntöisesti aika pitkä ajo tulee.

Vierailija
25/27 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkila on ihan ok. Mutta sieltä ei pääse junalla. Täytyy olla oma auto tai sitten täytyy kulkea linja-autolla.

Vierailija
26/27 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdottaa ja sinä jo hypit kattoon. Ainakin tekstin perusteella. No jospa täällä sait kuohuntasi purettua ja nyt sitten pystyt keskustelemaan asiallisesti hänen kansaan.

Vierailija
27/27 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 10:23"]

Olet oikeassa. Se on hienoa aluetta asua, varsinkin jos on perhettä. Ja eiks parisuhteen tarkoitus ole perustaa perhe. Useimmiten ainakin.

[/quote]

... mutta ei varmaankaan mihinkään Jumalan hylkäämään lähiöön? Kerava on kuin Siperia verrattuna Helsingin keskustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme