Yllättäisinkö miehen seksitreffeillä kesken työpäivän?
Onko kukaan käynyt kesken työpäivän esim. Lounastunnilla toisen työpaikalla paneskelemassa? Molemmilla on rento toimistoduuni ja helppo järkätä neukkari "sitä" varten. Ehdotanko miehelle rivoja näin perjantain kunniaksi?
Kommentit (11)
Kuuluuko pomon maksaa panemisesta. Jos olisit/te minun firmassani töissä, niin saisit/te kenkää, jos jäisit/te kiinni.
Eiköhän niitä jännittäviä seksiseikkailuja voi järjestää sitten työpäivän ulkopuolellekkin.
En minä ainakaan ilahtuisi. Töissä ollaan töissä, kotona on kotihommat.
Älä yllätä. Miehesi voisi yllättyä negatiivisesti, jos tupsahtaisit yllättäen työpaikalle juuri silloin kun hän on toimistoharjoittelijan kanssa arkistohuoneessa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 08:57"]
Kuuluuko pomon maksaa panemisesta. Jos olisit/te minun firmassani töissä, niin saisit/te kenkää, jos jäisit/te kiinni.
Eiköhän niitä jännittäviä seksiseikkailuja voi järjestää sitten työpäivän ulkopuolellekkin.
[/quote]
Eikö lounastunnilla saa heittää vaikka kärrynpyöriä jos huvittaa?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:06"]
[/quote]
[/quote]
Joo, saa, mutta ei kärrynpyöriä varten varata neukkaria. Kiva pitää seuraavaksi kokousta, kun työntekijöiden hikiset perseet ovat hinkanneet pöytää vasten.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:06"]
[/quote]
[/quote]
Joo, saa, mutta ei kärrynpyöriä varten varata neukkaria. Kiva pitää seuraavaksi kokousta, kun työntekijöiden hikiset perseet ovat hinkanneet pöytää vasten.
[/quote]
Totta, mulla meni ohi toi osa neukkarin omimisesta.
Töissä on usein niin kiireistä ja stressaavaa, etten ole vakuuttunut idean järkevyydestä.
Ihana idea! Voikun mäkin voisin tehdä noin omalle miehelleni.
Turvakamerat on kivoja.