Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein tänään testin liikenteessä.

Vierailija
16.09.2021 |

Päästin noin 50 ihmistä suojatien ylitse ja heistä vain 6 kiitti. 6!!!!!!!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos että et ajanut kenenkään päälle.

Vierailija
22/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä kiittelykulttuuria. Kun noudatan liikennesääntöjä autoillessani, minulle huidotaan kiitosta kuin suurelle hyväntekijälle. Joku lapsiparka meinaa kaatua välillä pyöräillään, kun käsi pitää irrottaa tangosta kiitosta varten. Minua ei tarvitse kiittää, kun päästän jalankulkijan tien yli suojatietä pitkin. Enkä kiitä itsekään. Jalankulkija on yhtä arvokas olento liikenteessä, kuin autoilijakin. Kun auto pysähtyy kolmion taakse ja minä saan mennä, en kiitä kolmion takana odottajaa. Miksi jalankulkijan pitäisi olla liikenteessä nöyränä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jalankulkijan pitää kiittää autoilijaa, jonka kuuluu noudattaa liikennesääntöjä? Kuinka usein autoilija kiittää, kun ajaa sen suojatien reunassa seisovan jalankulkijan ohi?

Nytkö ap ei enää aio PÄÄSTÄÄ yhtään kiittämätöntä jalankulkijaa suojatien yli?

Tsiisus!

Haista paska cp

No mutta, mihinkäs ne käytöstavat jäi. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪

Vierailija
24/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan joka kerta kahvilipun kuskille kun päästää suojatielle.

Vierailija
25/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jalankulkijan pitää kiittää autoilijaa, jonka kuuluu noudattaa liikennesääntöjä? Kuinka usein autoilija kiittää, kun ajaa sen suojatien reunassa seisovan jalankulkijan ohi?

Nytkö ap ei enää aio PÄÄSTÄÄ yhtään kiittämätöntä jalankulkijaa suojatien yli?

Tsiisus!

Haista paska cp

Siis keneltä täällä puuttuu käytöstavat??

Vierailija
26/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyönyt kadulla vastaantulijoita turpaan, eikä yksikään kiittänyt. Moukat!

Vierailija
27/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiittää?

Käytöstapoja.

Ei siltikään kerro miksi pitäisi kiittää?

Kiitätkö sinä auton kuljettajaa joka päästä sinut tulemaan oikealta? Vai oletko täysjuntti?

En tietenkään kiitä, koska se on eri asia.

Vierailija
28/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittää? Miten?

Vierailija
29/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa seuraavaksi kumartua suutelemaan maata ap:n renkaiden alla. Sen hän on ansainnut, kun on koko päivän ajellut pitkin kaupunkia, jotta voi PÄÄSTÄÄ jalakulkijat noudattamaan etukulkuoikeuttaan. Montakohan läheltä piti tilannetta tämäkin missio aiheutti...🙄

Vierailija
30/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella terveen ihmisen keskustelun aloitus "en ajanut tänään kenenkään päälle autolla".

Vierailija
31/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei voi kirjoittaa, ei yhtään mitään. Vastaukset ovat kaikki provosoivia....

Vierailija
32/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän aina silloin, kun olen pyöräilemässä ja autoilija päästää minut ylittämään tien, vaikka minulla olisi väistämisvelvollisuus.

En kiitä tilanteissa, joissa autoilijoilla on väistämisvelvollisuus jota he noudattavat. Oli se sitten osoitettu kolmiolla, liikennevaloilla tai suojatien merkillä (jalankulkijana).

Vierailija
33/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autoilija ja jalankulkijana saatan heilauttaa kättä kiitokseksi suojatien eteen pysähtyneelle autoilijalle, jos joku toinen ei olekaan pysähtynyt ja olen joutunut odottamaan päästäkseni suojatien yli.

Itse autoilijana päästän tietysti jalankulkijat suojatien yli, mutta silloin harmittaa sellaiset, jotka seisoskelevat siinä suojatien kohdalla kevyen liikenteen väylällä, niistä ei tiedä onko ne lähdössä suojatien yli vai ei. Toinen harmi on semmoiset, jotka tulee seisomaan siihen suojatien päähän, ilmiselvänä aikomuksena ylittää katu, mutta kääntävät päänsä kokonaan toiseen suuntaan, jolloin ei saa katsekontaktia, että mitä ne aikovat tehdä. Siinä sitten seistaan vaan kumpikin, minä autolla suojatien edessä ja jalankulkija siinä suojatien reunassa, ennenkuin sitten vasta vuoden kuluttua jalankulkija kääntää päänsä kohti minua ja älyää lähteä yli...

Vierailija
34/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ne apn käytöstavat on??

Vierailija
35/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse kiittää toisia liikennesääntöjen noudattamisesta

Vierailija
36/36 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs ne apn käytöstavat on??

Liian kipee kysymys ilmeisesti, noloa...