Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raamattu kannustaa rikkaita auttamaan köyhiä

Vierailija
16.09.2021 |

Ja Jumala on voimallinen antamaan teille ylenpalttisesti kaikkea armoa, että teillä kaikessa aina olisi kaikkea riittävästi, voidaksenne ylenpalttisesti tehdä kaikkinaista hyvää; niinkuin kirjoitettu on: "Hän sirottelee, hän antaa köyhille, hänen vanhurskautensa pysyy iankaikkisesti". Ja hän, joka antaa siemenen kylväjälle ja leivän ruuaksi, on antava teillekin ja enentävä kylvönne ja kasvattava teidän vanhurskautenne hedelmät, niin että te kaikessa vaurastuen voitte vilpittömästi harjoittaa kaikkinaista anteliaisuutta, joka meidän kauttamme saa aikaan kiitosta Jumalalle.
2. Korinttilaiskirje 9:8-‬11

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaiset koske nykykristittyä, tärkeämmät ovat jakeet jossa tuomitaan homous

Vierailija
2/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu sanoo myös, että köyhän pitää tietää paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin keskustapuoluekin.

Vierailija
4/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekee, harmi että harva välittää Raamatun sanomasta nykyään.

Vierailija
5/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinka ne rikkaat auttavat minua? Terveisin köyhä uskovainen.

Vierailija
6/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta raamatulla manipulointi.

Psykopaatti.

Vierailija
7/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta raamatulla manipulointi.

Psykopaatti.

mikäs se sinua vaivaa eikö raamatun sana uskista kiinnosta. joudut sinne kuumalle puolelle jos ei raamattu kiinnosta. olet syntisäkki.

Vierailija
8/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen toisilta ja ahneus kateus on syntiä sekä jos ottaa väärin veroa tai hintaa petkuttaa tai huijaa myös lahjukset on syntiä . Älä himoitse. Habakuk 2 .

Vierailija
9/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa satukirjassa hyviäkin elämänohjeita.

Kunhan vaan hihhulit muistatte että kyseessä nimenomaan ON satukirja!

Vierailija
10/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa satukirjassa hyviäkin elämänohjeita.

Kunhan vaan hihhulit muistatte että kyseessä nimenomaan ON satukirja!

Onhan se hyvä ohje, että jos pitää orjia niitä ei saa pahoinpidellä niin kovasti, että kuolevat.

Vierailija
11/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko tuo satukirja, mutta moraaliopetus on moraaliopetus riippumatta kontekstista. Raamattu kehottaa rikkaita tekemään noin koska se on konservatiivinen teos, nykyprogressiivit eivät anna itse senttiäkään kenellekään vaan odottavat että rahat pakko-otetaan verojen muodossa.

Vierailija
12/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei köyhä uskovainen. Asiallinen kysymys. Esitän sinulle "haasteen". Tiedustele asiaa seurakuntasi ylensyöneiltä ja elitistisiltä leipäpapeilta. Mikä on heidän halunsa auttaa sinua konkreettisesti, muutenkin kuin paperilta tai tabletin näytöltä rutiininomaisesti lässytetyllä hurskastelevalla saarnalla. Mikäli, ja kun, he kiertelevät kysymyksesi edessä kuin kastemadot koukussa osoita heille raamatusta seuraava kohta:

”Minkä olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle” (Matt. 25:40).

Seuraa samalla rappioituneen leipäpapin selityksiä kuinka tällä nyt tarkoitetaan sitä tai tätä, mutta ei nyt ainakaan sitä että hänen, Jumalan valitun, tulisi ketään auttaa. Huvittava ja opettavainen näytelmä on edessä, mikäli tämän teet, sen lupaan sinulle ja muillekin. Kokeilkaa, niin näette pappien synkän, pahan ja itsekkään tosiolevaisuuden puhkeavan "kauneimpaan" kukkaansa.

Vierailija
13/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanhan me veroja. Jotkut lisäksi kirkollisveroa. Mitä vielä pitäisi sosialisoida?

Vierailija
14/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei köyhä uskovainen. Asiallinen kysymys. Esitän sinulle "haasteen". Tiedustele asiaa seurakuntasi ylensyöneiltä ja elitistisiltä leipäpapeilta. Mikä on heidän halunsa auttaa sinua konkreettisesti, muutenkin kuin paperilta tai tabletin näytöltä rutiininomaisesti lässytetyllä hurskastelevalla saarnalla. Mikäli, ja kun, he kiertelevät kysymyksesi edessä kuin kastemadot koukussa osoita heille raamatusta seuraava kohta:

”Minkä olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle” (Matt. 25:40).

Seuraa samalla rappioituneen leipäpapin selityksiä kuinka tällä nyt tarkoitetaan sitä tai tätä, mutta ei nyt ainakaan sitä että hänen, Jumalan valitun, tulisi ketään auttaa. Huvittava ja opettavainen näytelmä on edessä, mikäli tämän teet, sen lupaan sinulle ja muillekin. Kokeilkaa, niin näette pappien synkän, pahan ja itsekkään tosiolevaisuuden puhkeavan "kauneimpaan" kukkaansa.

Mä kun tein aikoinaan vastaavan, niin pappi teki mut naurunalaiseksi koko seurakunnan edessä. Lisäksi anto mun ymmärtää et en oo tervetullut enää jumalanpalveluksiin.

Vierailija
15/18 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusittepa tai ette, koko hyvinvointiyhteiskunta perustuu kristilliseen ihmiskäsitykseen. Käännä toinen poski, auta köyhää. Minulle sopisi hienosti unohtaa jo nämä ja palkata vartijat, jos joku laiska yrittää hyötyä työni tuloksista.

Valitkaapa itse, mitä kannatatte.

Vierailija
16/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamalla ihan kauhean korkeita veroja! Etkö ole tiennyt tätä?

Vierailija
17/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkakunnallasi seurakunnan ruokajakoa tai soppakirkkoa tms.? Myös jos maksaa kymmenykset tuloistaan, Raamattu lupaa, että Jumala avaa taivaan akkunat ja vuodattaa siunauksensa. Jos maksaa ensin kymmenykset ja sitten ei kaikkeen välttämättömimpään riitä rahaa, rukoilla, että Herra antaa loput tavalla tai toisella. Rukoilla ja kiittää niin kauan, että vastaus tulee. Jumalaa saa tässä asiassa koetella, Hän itse sanoo niin. Rikastu ei varmaan köyhä, mutta saa olla kiitollinen, kun on ruokaa, koti ja vaatteet.

Vierailija
18/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kannustaa kaikkia juomaan viiniä. Aamulla, päivällä ja illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi