Avovaimon lapsi härnää tahallaan
Ollaan puolivuotta asuttu yhdessä. 4 vuotta seurustelua takana. Ihana avokki, ei siinä mitään.
Olen hajuyliherkkä. Ja avokin tytär käyttää voimakkaita tuoksuja, vaikka asiasta on huomautettu että ennen autoon tuloa ei esim laiteta hajuvettä - vaan vasta koulussa. Kanssa ollaan käyty teattereissa ja baleteissa, jossa toive yleensäkin ettei voimakkaita tuoksuja käytettäisi. Hän laittaa silti ja uskon että tekee sen tahallaan.
Hän inhoaa minua, eikä se ole jäänyt epäselväksi. Joskus suihkuttelee ihan huvikseen ilmaan jos huomaa että olen tulossa kylppäriin tms.
No pyydänkin nyt teiltä apua ja neuvoa. Avokin kanssa puhuttu mutta ei huomaa asiaa ollenkaan.
Kommentit (8)
Saattaisi myös häntä nolottaa jos viet kouluun tampoonit sieraimissa. Voi kävellä tai jättää hajut pois. Kuskihan saa aina ikkunat auki.
Sinuna kieltäytyisin olemasta samassa huoneessa tai autossa teinin kanssa. Piste.
Ota ne hajusteet pois siltä teiniltä.
Nuoren ihmisen aistit eivät toimi samalla tavalla kuin aikuisen (varsinkaan hajusteherkän). Siksi nuoriso monesti käyttää anteliaasti deodoranttia ja hajuvettä.
Lisäksi nuoren aivoihin kuuluu kypsymättömyys sekä oman itsensä ympärillä pyöriminen. Mun mielestä ollaan vähän menetetty jo sellaista hedelmällistä maaperää välien luomiselle, jos neljässä vuodessa ollaan tasolla "lapsi ärsyttää mua tahallaan!".
Onko tämä lumihiutale tyttö vai poika?
No miksi annat pompotella? Sanot ettei autoon ole asiaa hajustettuna. Teatteriin mennessä jätätte tytön kotiin lemun takia. Kyllä nopeasti oppii ettei tuo kannata.
Oisko voinut se yhteenmuutto odottaa teinin muuttoa pois kotoa?
Laita tampoonit sieraimiisi. Ehkä se herättää jotain mielipiteitä. Voit siis käydä ostamassa oman paketin, ettet käytä hänen.