Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te super energiset ihmiset; miten suhtaudutte masentuneisiin ihmisiin

Vierailija
30.10.2014 |

tai ihmisiin, jotka ovat saamattomampia kuin te itse? Ärsyttääkö teitä se, että muut eivät ole niin energisiä kuin te?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen itse masentunut mutta oireilen enemmän tekemisen kuin saamattomuuden kautta. Ja kyllä, mua ärsyttää saamattomuus ja kaikenlainen avuntarve (paitsi lapsilta kestän sen). Mä en yksinkertaisesti jaksa kannatella tässä vielä muitakin, itsestäni pystyn huolen pitämään enkä odota mitään muilta...

Vierailija
2/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, jos eivät toitota sitä koko ajan; en jaksa, kyllä väsyttää, en voi, ei nyt....Jos voidaan jutella niitä näitä pässinpäitä, niin homma on bueno!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni erityisen energisenä, mutta kyllä väsyneet ja negatiiviset ihmiset häiritsevät.

Vierailija
4/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:24"]

No minä olen itse masentunut mutta oireilen enemmän tekemisen kuin saamattomuuden kautta. Ja kyllä, mua ärsyttää saamattomuus ja kaikenlainen avuntarve (paitsi lapsilta kestän sen). Mä en yksinkertaisesti jaksa kannatella tässä vielä muitakin, itsestäni pystyn huolen pitämään enkä odota mitään muilta...

[/quote]

No ei tässä mistään kannattelusta ollutkaan puhe...

Vierailija
5/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:24"]

[/quote]

No ei tässä mistään kannattelusta ollutkaan puhe...
[/quote]

Kyllä saamaton käytännössä odottaa että muut tekevät kaiken tarvittavan...

Vierailija
6/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksesta voi parantua, jos hakee siihen apua ja miettii syitä siihen.. Miksi on masentunut, voisiko asian korjata/muutaa jotenkin. :)

Häiritsee, jos masennusta käytetään "tekosyynä" tekemättömyydelle ja saamattomuudelle. "Olen niin masentunut etten voi.." 

Vierailija
7/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on raskasta yrittää olla yhteydessä masentuneeseen läheiseen. Kaikkien tapaamisten ja yhteisten suunnitelmien hoitaminen on aina minun vastuullani. Lisäksi menee usein omakin päivä pilalle, kun kuuntelee masentuneen valitusta. Koska kuitenkin kyse on läheisestä ihmisestä, josta välitän ja joka ei aina ole ollut samanlainen, yritän kestää ja ajatella, että saamattomuus ja negatiivisuus johtuu sairaudesta, ei henkilöstä.

Vierailija
8/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi saa mutkin masentumaan ja imee musta energiaa, välttelen kyllä.

Vierailija
9/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, peukkujen perusteella tämä on taas niitä ketjuja joissa pitää taputella aloittajan päätä, mikään muu ei kelpaa..,

Vierailija
11/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme