Milloinka voipi alkaa pitää jo talvitakkia?
Kommentit (27)
Onko keskusta mihin asti auki? Paljonko maksaa tiilitalo? Voinko muuttaa Kuusankoskelle? Miten keitän kananmunan?
No sitten kun sulla on sen verran kylmä että tarvitset sitä.
No vaikka heinäkuulla, mitä sitä muista välittää. Vapaa maa ja persoonallinen pukeutumi nen on suurinta hittiä.
Kun et enää syystakissa tarkene, höntti.
Jos välttämättä haluat hikoilla, voit vetää sen päälles saman tien.
Kalevi Keihänenkin kulki Kanarialla susiturkissa.
Minä pidän silloin kun on alle 10 astetta. Oli sitten heinä- tai tammikuu.
Vaikka heti, jos et enää muuten tarkene.
Joudutko useinkin kysymään lupaa täältä jonkun asian suhteen?
Joulukuussa aikaisintaan. Itse en pidä minkäänlaista takkia vielä kuukauteen, sitten voi jo syystakin ehkä laittaa.
Me ollaan vietetty monet juhannukset toppatakit päällä.
Vastahan tällä viikolla sai viimein kaivaa pitkähiaisen paidan esiin? Sitten kun tulee aamu pakkasia niin voi kaivaa pipon ja hanskat hyllyn perältä ja ehkä joskus tammikuussa talvitakin jos saadaan semmoinen kiva perustalvi kuin viimeksi.
Haloo! Itse päätät koska ryhdyt pitää talvitakkia? Moni pitää jo ja ei kysy asiasta muiden mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Onko keskusta mihin asti auki? Paljonko maksaa tiilitalo? Voinko muuttaa Kuusankoskelle? Miten keitän kananmunan?
Kuusaalle ei kyl kannata muuttaa.
Ei talvitakkia vielä nyt. Syksyllä syysvaatteet. Talvella talvivaatteet.
Kohta puoliin, mietitty jo liukuesteitä ja muuta.
Miksi ihmeessä haluaisit etuilla talvikamoilla jo nyt? Etkö saa tarpeeksi olla niissä sit ku on oikeasti kylmä eli pakkaset?
Kun ei enää ilman tarkene? Ratkaisin omalla kohdalla tuon ikuisen pähkäilyn toppatakin esiinottamisen oikeasta ajankohdasta niin, että hankin vähän raskaamman trenssipituisen nahkatakin ja villapaitoja. Nahkatakki on ok miltei millä tahansa kelillä, ja säiden viilentyessä sinne voi alle lastata villapaitaa, kaulahuivia yms lämmikkeeksi. Toppatakki jäi odottelemaan komeroon kunnon talvea, kun pitää kolata lunta ja rakennella lumilinnoja.
Mä pidän jo. Aamulla on kylmä ja tykkään mun talvitakista muutenkin.
Olen pitänyt jo monena päivänä. Vaikka suomessa on kesäaika ja talviaika pukeutua voi kyllä säiden mukaan.