37,1 ruumiinlämpö ja hyvä olo. Menisitkö töihin vai jäisitkö saikulle?
Kommentit (21)
En, ovulaation aikoihin mun normi-iltalämpö on tuo. Onko sulla siis joitain infektion oireita?Jos olet infektiossa, älä mene töihin vaikka voisit hyvin.
Riippuu mikä on normaali ruumiinlämpösi. Minulle tuo on jo kuume, monelle tutulleni menee normaalin vaihtelun sisälle.
Ihmisen normaalilämpötila on keskimäärin 37 °C, mutta se voi vaihdella välillä 35,8–37,8 °C. Lämpö vaihtelee eri vuorokaudenaikoina. Jos ei ole edes mitään oireita, niin 37,1 ei ole syy jäädä kotiin.
Miks mittaat kuumetta, jos olo on hyvä? Ei ole kuumetta ja tietysti menisin. Jos olo olisi huono, en menisi.
Minulle tuo olisi kuumetta eikä olisi yhtään hyvä olo, en menisi töihin mutta joillekkin tuo on ihan normaalilämpö ilman mitään sen kummempaa.
Ei tuo vielä ole kuumetta, ja pieni vaihtelu lämpötilassa on normaalia. Vaikka aina näihin ilmestyy joku kertomaan miten oma normaalilämpö on 34 astetta ja miten 37 asteella tehtäisiin jo kuolemaa. Kai se tulos on matala jos mittaa huonosti.
Tuollaiset lusmusaikuttajat pilaavat kunnollistenkin ihmisten maineen.
Ei ole ollut kuolleena pitkään jos vielä noin lämmin. Mee vaa töihin raato kylmenee siihen mennessä kun tulet kotiin. On helpompi liikutellakin jäykkänä.
Viimeiset yli kaksi vuotta ilman sairaslomaa joten ehkä saattaisin perjantain tuossa tilanteessa saitsuttaa.
Normaalia. Ihmisen lämpötila vaihtelee vuorokauden aikana. Aamulämpö on alhainen illalla mitattu useinkin yli 37.
Ei ole kuumetta. Minulla naisena lämpö vaihtelee kierron mukaan ja ovulaation jälkeen se on 37,5.
Saikuta, saikuta, saikuta, saikuta! Ja mee illalla bilettää, ja laita siitä someen paljon sisältöö!
Katsoisin aamulla fiiliksen, ja yleisolo kertoisi vastauksen.
En mitannut lämpöäni, en edes tajunnut että muiden kipujen lisäksi oli kuumetta. Olin todella kipeä kun taksilla menin päivystykseen. Kävelin sängylle ja vasta n. viikon päästä jaksoin nousta ylös ekan kerran osastolla. Kuumetta oli joku 41.
Onhan tuo jo asteen verran korkeampi kuin ruumiinlämpöni normaalisti, eli saikulle.
Jos ruumis on vielä 37-asteinen, kokeilisin puhallus-painallusta, josko vielä virkoaisi. 30-asteinen alkaa olla jo menetetty.
Jos ruumiinlämpo on 37.1, kannattaisi vielä yrittää elvyttää. Ehkä ei ole vielä vainaa.
Saikulle ilman muuta. Kuka muka töihin viitsii mennä jos voi kotiinkin jäädä?