Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ympärileikkaus teini-ikäisenä sen arvoinen?

Vierailija
16.09.2021 |

Mun äiti on turkkilaine mutta ei ees uskonnollinen. Eihä se sitten olis suomalaisen miehen kanssa edes. Tuo ympärileikkaus-traditio tuntuu kuitenki olevan hänelle jostain syystä tärkeä. Mä en ite haluis sitä, koska ei uimahallissa melkei kukaa oo ympärileikattu ja mä tykkään mun kalusta miten se on.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu siihen.

Vierailija
2/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöiltä voidaan leikata ympäriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan anna silppoa itseäsi. Ylimääräiseen leikkelyyn liittyy aina riskejä. Ja terskan päästä vähenee tunto, kun jää koko aika paljaaksi, sekä käteenveto vaikeutuu.

Äidillesi todennäköisesti uskonnollinen asia. Voit hänelle tuosta jotain rumaa sanoakin, tyyliin miksi hänen taivaspaikkansa olisi poikansa m*lk*n tilasta riippuvainen.

Josset itse ole uskonnollinen, ei tuossa ole mitään järkeä. Äitisi leikelköön itseään, jos tahtoo.

Vierailija
4/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan anna silppoa itseäsi. Ylimääräiseen leikkelyyn liittyy aina riskejä. Ja terskan päästä vähenee tunto, kun jää koko aika paljaaksi, sekä käteenveto vaikeutuu.

Äidillesi todennäköisesti uskonnollinen asia. Voit hänelle tuosta jotain rumaa sanoakin, tyyliin miksi hänen taivaspaikkansa olisi poikansa m*lk*n tilasta riippuvainen.

Josset itse ole uskonnollinen, ei tuossa ole mitään järkeä. Äitisi leikelköön itseään, jos tahtoo.

Nii en mäkään tajua miks meiän jätkien esinahat pitää leikata pois mutta naisilta ei mitään leikellä.

Vierailija
5/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu siihen.

Miks ei kannata suostua siihen?

Vierailija
6/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkaukselle ei ole lääketieteellistä syytä, sitä ei pidä tehdä. Piste. 

Vierailija
7/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii en mäkään tajua miks meiän jätkien esinahat pitää leikata pois mutta naisilta ei mitään leikellä.

Saman syyn takia armeija on pakollinen vain toiselle sukupuolelle.

Vierailija
8/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kovasti puhutaan tunnosta, itseltäni on leikattu mutta koen, että tuntuu ihan kuin ennen leikkaustakin. Onko tämä riippuvainen, mistä? Että tunto häviää. Olen tyytyväinen nytkin. Oli pakko leikata kun niin kireä.

Vierailija
9/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman syyn takia armeija on pakollinen vain toiselle sukupuolelle.

Eli mikä syy? Musta toi armeija juttuki on tosi epätasa-arvoista varsinki kunkokoajan jauhetaan jostai naisten oikeuksista. Suututtaa ku ei ketää kiinnosta armeijan epätada-arvoisuus.

Vierailija
10/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Islmamissahan se on just puhtausasia. Siinä uskonnossa arvostetaan putautta kun taas esarin alle voi jäädä kaikenlaista mönjää.

Vierailija
11/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
12/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Islmamissahan se on just puhtausasia. Siinä uskonnossa arvostetaan putautta kun taas esarin alle voi jäädä kaikenlaista mönjää.

Enpä menisi somalialaisen kyläsepän tai puoskarin operoitavaksi. Suomestahan somalitytöt käyvän Kelan kustantamilla matkoilla silvottavana Somaliassa.

Vierailija
13/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat päättää omasta kehostasi, kenelläkään muulla ei ole oikeutta siihen. Suosittelen, ettet tee mitään ympärileikkauksen kaltaista pysyvää operaatiota noin nuorena. Jos jostain syystä haluat tehdä sen aikuisena, niin voit sen tehdä sitten.

Vierailija
14/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USASSA normaalia.

Vierailija
15/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ympärileikataan tyttö ympärileikataan. Kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
16/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USASSA normaalia.

Tuskin siellä sentään minun iköisiä poika kauheesti ympärileikata

Vierailija
17/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vissii semmone kumilenkki-ympärileikkaus myös olemassa. Verenkierto siihen nahkaan katkaistaan ja se tippuu noin viikon kuluttua pois.

Vierailija
18/18 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä turkissa halveksitaa ympärileikkaamattomia niin voin suositella. Ei se ole kuin pieni nipsaisu vasn.