Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt kasvohoidossa?

Vierailija
30.10.2014 |

Mieheni mielestä kerran kuussa on liikaa ja liian kallista..Minusta kohtuullista enkä halua siitä luopua vaikka rahat olisivat nyt tiukilla..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kertaakaan elämässäni. Olen 45-vuotias.

Vierailija
2/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kolmeen vuoteen, kun ei rahat riitä kotihoidontuesta eikä lapsille ole hoitajaa, jos rahaa olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rahat tiukoilla niin silloin luovutaan turhukkeista ja luksusjutuista... en oo koskaan käyny enkä mene vaikka olisi rentouttavaa, on aivan liian kalliita... olen 24v... teen naamioita kotona... hieronta on luksusta jota sallin itselleni, käyn max 5 kertaa vuodessa...

Vierailija
4/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 4 kertaa vuodessa, vaikkakin kirpaisee kovasti. Syy miksi menen on pölyinen työpaikka. Iho kirkastuu ihanasti hoidon ja puhdistuksen jälkeen.

Vierailija
5/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, teette siis kotona jotain nokkosnaamioita, voi jestas. Minä haluan käydä ammattilaisella ja minulla on siihen oikeus. Lapsille pitäisi kokoajan ostaa jotain uusia vaatteita, minun mielestäni saisivat pärjätä vanhoilla. Ja ukko tinkiköön harrastuksistaan.

Vierailija
6/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävin pari kertaa vuodessa. Nykyääb en raaski. Juuri tein itse hoidon. Puhdistin aspiriinilla ja ananaskuorintanaamiolla (freeman), höyrytin lidlistä hankitulla kasvosaunalla. Puristelen mustapäitä parsinneulan silmukkapäällä. Kaiken tämän jälkeen koateuttava öljy iholle.

Vierailija
7/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuuden tai kahdeksan viikon välein keskimäärin. Olen lapseton, joten rahaa riittää hyvin.

Vierailija
8/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:34"]

kerran kolmeen vuoteen, kun ei rahat riitä kotihoidontuesta eikä lapsille ole hoitajaa, jos rahaa olisikin.

[/quote]

Paska elämä sulla.

Vierailija
9/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan, ikää 36 vuotta. Mulla on hyvä iho. En meikkaa kuin juhliin tms. Syön terveellisesti ja käytän luonnollisia rasvoja sisäisesti, eli en edes käytä mitään kosteusvoiteita kuin poikkeustilanteissa. Vätän teollista moskaa. Ja kenties asuminen maaseutupitäjässä tulisijalämmitteisessä puutalossa (joo, on sähkökin tukena) auttaa kanssa siihen, ettei kuiva keskuslämmitteinen huoneilma kiristä eikä saasteet likaa naamaa.

Vierailija
10/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:42"]En ole käynyt koskaan, ikää 36 vuotta. Mulla on hyvä iho. En meikkaa kuin juhliin tms. Syön terveellisesti ja käytän luonnollisia rasvoja sisäisesti, eli en edes käytä mitään kosteusvoiteita kuin poikkeustilanteissa. Vätän teollista moskaa. Ja kenties asuminen maaseutupitäjässä tulisijalämmitteisessä puutalossa (joo, on sähkökin tukena) auttaa kanssa siihen, ettei kuiva keskuslämmitteinen huoneilma kiristä eikä saasteet likaa naamaa.
[/quote]

Juu, muuten kiva mut kaikki ei voi asua jossain maakuopassa ja viilettää naama au naturel kuten sinä luomuhippi.

Vierailija
11/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina muutaman vuoden välein toteamassa, että hirveää rahanhukkaa ja saman, yleensä paremmankin, tuloksen saa itse tekemällä. Sauna + kuorinta + puhdistus + naamio, hintaa 0e ja yhtä hyvältä näyttää.

Vierailija
12/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:45"]

Käyn aina muutaman vuoden välein toteamassa, että hirveää rahanhukkaa ja saman, yleensä paremmankin, tuloksen saa itse tekemällä. Sauna + kuorinta + puhdistus + naamio, hintaa 0e ja yhtä hyvältä näyttää.

[/quote]

Tai no joo, kyllähän ne kotiin ostetut aineetkin maksaa. Laitetaan niille vaikka 3e/kerta ja silti on melkein ilmaista. Ihan samoilla Ardenin / Cliniquen / Dermalocigan mömmäillä minun naamaa on kosmetologillakin kyllästetty. En halua maksaa +50e siitä, että joku muu sivelee sen naamion naamalle. Tyhmää olettaa että kotona olisi joku "nokkosnaamio" käytössä - samoja aineita ne kosmetologit käyttää.

Vierailija
13/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuuden viikon välein. Ihon puhdistus- ja kosteutushoitoja, sekä ripsien ja kulmien kestovärjäys +  muotoilu.

Vierailija
14/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei onnistu, mutta numerolle 11. Puhuin itsestäni, en muista. Varsinkaan sinusta. Sitä en älynnyt että viestini jotenkin olis antanut kuvan, että olettaisin kaikkien elävän samalla tavalla. Mutta ehkei vika olekaan minun ymmärryksessä.

Taloni on mäen päällä, ihan sivujuonne. Ja jos kaikki ei VOI viilettää au naturel, niin, voi sitä syitä miettiä, miksi ei. Onko itsetunnossa vikaa jos ei oma naama miellytä? Ja joo, on työpaikkoja joissa vaaditaan (naisilta) meikkiä. No, se taas on oma valinta mihin on kouluttautunut ja mitä työtä tekee. Mutta se taas ei mitenkään liity nyt ap:n kysymykseen kasvohoidoista. Käykää niissä ketkä ne tarpeelliseksi kokee, voihan sitä, jos pikkuisen jaksaa, miettiä onko ne oikeasti niin tarpeen vai voisko itsekin tehdä asioita. Kenen luoma se tarve on, noh, kosmetologithan niistä palkkansa saa... Kyllä, kuulin jo nuorena, että itseään arvostava nainen hoidattaa ihonsa ammattilaisen käsittelyssä "oikeilla" aineilla säännöllisesti. Mutta ehken vielä silloinkaan ollut "oikea nainen" kuten en nytkään tiettyjen määritelmien mukaan.

Luomuhippi :D

Vierailija
15/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kasvohoidossa käydään? Tuleeko naama siellä jotenkin erilaiseksi? Kysyy tyhmä. En ole koskaan käynyt enkä tiedä miksi pitäisi. Eipä kyllä ole näppyjä, mustapäitä eikä mitään muutakaan outoa. Vedellä huuhdon naaman iltaisin. Ikää se 45. Terveisin 2.

Vierailija
16/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:38"]

Äh, teette siis kotona jotain nokkosnaamioita, voi jestas. Minä haluan käydä ammattilaisella ja minulla on siihen oikeus. Lapsille pitäisi kokoajan ostaa jotain uusia vaatteita, minun mielestäni saisivat pärjätä vanhoilla. Ja ukko tinkiköön harrastuksistaan.

[/quote]

Olipa taas uskottava vuodatus :)

Vierailija
17/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: En tiedä tuleeko erilaiseksi, mutta sinun kommenttisi ovat kertakaikkisen huvittavaa itsekorostusta.

"Pikkuisen kostutan vedellä ja olen aina näyttänyt hyvän ihoni ansiosta 50 vuotta ikäistäni nuoremmalta"

Onko tylsä iltapäivä?

Vierailija
18/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: jollain on luetun ymmärtämisen vaikeuksia?

Vierailija
19/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:06"]

16: En tiedä tuleeko erilaiseksi, mutta sinun kommenttisi ovat kertakaikkisen huvittavaa itsekorostusta.

"Pikkuisen kostutan vedellä ja olen aina näyttänyt hyvän ihoni ansiosta 50 vuotta ikäistäni nuoremmalta"

Onko tylsä iltapäivä?

[/quote]

No enpäs näytä ikäistäni nuoremmalta, kunpahan vaan kysyin tyhmänä. Tuleeko kasvohoidossa sitten nuoremman näköiseksi? Mitä siellä tapahtuu?

Vierailija
20/23 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt ehkä kerran, sain jonkun lahjakortin. Eikun joo, itseasiassa kävin kahdesti ennen häitäni - onneksi riittävän ajoissa ennen häitä: iho meni aivan kamalaan kuntoon, hilseili ja kutisi. Onneksi se asettui ennen häitä. Paikka oli Espalla oleva Aila Airo, eli ei mikään ostarin helmi.

En tajua hyötyä. Olen ikäni pessyt vedellä ja puhdistusaineella, kuorinut harvakseltaan silloin kun siltä tuntuu ja käyttänyt kosteusvoidetta, välillä jotain merkkituotetta useimmiten apteekin sarjoja tai perusvoiteita.

Ei ole mustapäitä, aknea ei ole ollut edes teiinä eikä tosiaan ole vielä ryppyjä paitsi ihan pieniä silmäkulmissa.Ikää on 43 v.

Ihan rehellisesti minäkin kysyn: mitä siitä kasvohoidosta saa? Varsinkin kuukausittain käytynä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi